به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 40

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 12 مهر 92 [ 20:22]
    تاریخ عضویت
    1390-4-28
    نوشته ها
    72
    امتیاز
    2,376
    سطح
    29
    Points: 2,376, Level: 29
    Level completed: 51%, Points required for next Level: 74
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    64

    تشکرشده 63 در 30 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنونم دوستان. اما خیلی داغون تر از این حرفام. هیچ انگیزه ای هم برای اصلاح امور ندارم از چند ماه پیش به این ور خیلی سعی کردم همه چی در ارامش باشه و محبتم رو بهش زیاد کردم اما الان که میبینم هیچ فایده ای نداشته حالم بد میشه. بهش هم گفتم دیگه هیچ محبتی بهش ندارم. صرفا وجود این بچه است که ما رو به هم ربط داده . کاش منم خیانت میکردم کاش منم با کسی بودم دلم انقدر نمیسوخت. آخه من به کی حرف دلم رو بگم؟به کدوم دادگاه پناه ببرم ؟ کاش خدا مرگ من رو زودتر میرسوند نمیدونید چقدر سخته. بارداری به اندازه کافی اذیت میکنه آدم رو. اونایی که مادر شدن می فهمن چی میگم. اضافه وزن درد کمر مشکلات داخلی همه و همه در حالت عادیش آدم رو اذیت میکنه حالا روحت هم به بازی گرفته بشه. حالا فکر کنید بچه چنین آدمی رو تو دلتون دارید . به همه کس و همه چیز ناله نمیکنید. به کجا چنگ بزنم به کجا پناه ببرم .خسته و درمونده ام. اشکام امانم نمیده. این بچه چه گناهی داشت ؟ چرا پس دوسال که داشتیم اقدام میکردیم مخالفت نکرد. چرا انقدر دروغ میگه.

    فقط دارم دردل میکنم. قط دارم اشک میریزم. به خدای محمد قسم به خدای علی قسم بریدم. خسته ام از این همه بی وفایی خسته ام از این همه تحقیر. زن که باشی مادر که بشی چقدر باید تحمل داشته باشی چقدر باید بکشی؟تا کجا باید بکشی که بگن بسه دیگه. این بسشه. یکی که پیش خدا اعتبار داره به خدا بگه این بسشه. به خدا قسم کم آوردم به جد پسرم قسم بریدم. تاوان دل شکسته من رو کی میده؟ کی میده؟ من واگذارش کردم به خدا. به خدا. دیگه امید دیگه ای برام نمونده. تو سخت ترین شرایط زندگیم بدترین اتفاقا افتاد. نمیگم چرا من؟ حتما صلاح و حکمتش بوده. یه ماه دیگه پسرم به دنیا میاد و من تمام دلخوشیم رو محبتم رو بهش میدم. اما دیگه شوهر همسر برام معنی نداره که بخوام برای این زندگی تلاشی کنم.

    اقایونی که اینجا رو میخونید قسمتون میدم به فاطمه زهرا اگه همسر بارداری دارید نذارید آب تو دلش تکون بخوره . اون بهانه میگیره. اون لوس میکنه خودش رو اون همه بدنش بهم ریخته است اون اعتماد به نفس میخواد ازتون. تورو به خدا قسم مراعاتشو بکنید . توروخدا انقدر دل خانماتون رو خون نکنید. توکلم فقط به خداست و بس

  2. 3 کاربر از پست مفید baran-tanha تشکرکرده اند .

    del (دوشنبه 08 مهر 92), reyhan (دوشنبه 08 مهر 92), دختری تنها (دوشنبه 08 مهر 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. آرام ﮐﺮﺩﻥ ﺗﻨﺪﺧﻮﺗﺮﯾﻦ ﻣﺮﺩﺍﻥ ﺩﻧﯿﺎ ﺑﺎ ۱۰ﻓﺮﻣﺎﻥ ﺯﻧﺎﻧﻪ
    توسط khaleghezey در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 16 آبان 94, 13:08
  2. ***((ﺩﺧﺎﻟﺖ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﻫﻤﺴﺮ))***
    توسط khaleghezey در انجمن سایر مقالات ازدواج
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 04 مهر 94, 17:59
  3. ﺟﻤﻼﺗﯽ قصار ﺍﺯ ﻓﺎﻣﯿﻞ ﺩﻭﺭ
    توسط khaleghezey در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 15 خرداد 93, 12:24
  4. پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: چهارشنبه 20 شهریور 92, 22:46
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 23 مرداد 91, 01:02

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:21 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.