زمان جان چی بگیم؟ خوب راستش اگه نخندی من هم وقتی خودم 8 سالم بود یه دختری رو دوست داشتم که 6 سالش بود. سرش با بچه محل ها دعوا میکردیم . یادش بخیر عین عروسک بود. اما تو به فکر ازدواجی. خوب پسر جان از حالا معلوم نیست که دیدگاه شما و اون خانم کوچولو تا 5 - 6 سال دیگه چقدر تغییر میکنه. فعلا هر دو نفرتون تنها و تنها درستون رو بخونید. انشا... قسمت شد اون موقع اقدام کن.








علاقه مندی ها (Bookmarks)