در ضمن با گرد آفرید مخالفم. این درست نیست که با احساسات یک خانم بازی کنید. اگه از روی منطق اونو می خوای نه احساس برو سراغش و میتونید منظر فرصت مناسب باشید
تشکرشده 14 در 8 پست
در ضمن با گرد آفرید مخالفم. این درست نیست که با احساسات یک خانم بازی کنید. اگه از روی منطق اونو می خوای نه احساس برو سراغش و میتونید منظر فرصت مناسب باشید
کسی مثل هیچکس (سه شنبه 18 دی 86)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)