چرا جدی زندگی نمی کنی ؟ شما آنقدر کم سن نیستید که سرخودتان را به داستان چیدن ، ارتباط برای سرگرمی و بعد آزمایش توانایی هایتان روی یک آقا پسر بیست ساله گرم کنید. اگر زودتر از این بازی ها بیرون نیایید فرصت های زندگی جدی و واقعی ( که ازدواج هم جزیی از همین زندگی است ) از دست شما می رود. شما باید قبول کنید که انسانی بالغ هستید و باید جدی و با مسئولیت زندگی کنید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)