دو دلیل اشتباه برای شروع زندگی
شاید دیگه خواستگار مناسبی نیاد ----> به خاطر یه "شاید" میخوای زندگیت رو خراب کنی ؟ چون شاید کسی نیاد ، زندگیت رو خراب کنی ؟ شایدم کسی بیاد (دختر خوب تو که سنی نداری ، هنوز فرصت های زیادی برای تو هست. شک نداشته باش.)
شاید دیگه کسی این همه دوستت نداشته باشه -----> مهم نیست. مهم اینه که توام دوستش داشته باشی. شاید این تو رو 100 تا دوس داره ، اما تو 0 تا. اما بعدها کسی بیاد که تو رو 80 تا دوس داشته باشه . تو 82 تا یا 78 تا دوستش داشته باشی. این شیرین تره .









علاقه مندی ها (Bookmarks)