نه . باعث نمیشه
و این اشتباهیه که همه آدما می کنن.
یه سوال ! محبت های تو باعث شد که اون آدمایی که قبلا تو زندگیت بودن تو رو دوس بدارن ؟
محبت های اون یا باعث میشه بهش عادت کنی و از سر وابستگی بدون هیچ اشتیاقی تو دلت باهاش بمونی ---> این خوش بینانه ترین حالتشه
زن های زیادی اطراف من هستن که به این وضعیت دچارن. نه می تونن دوس داشته باشن ، نه می تونن رهاش کنن. زن هایی که در عین جوونی دل مرده هستن. دل های خاموش. وضعیت اسفناکیه . مگه نه ؟
یا باعث میشه ازش متنفر بشی. ---> اینم وضعیت بدبینانشه . چیزی که دو سال قبل برای من پیش اومد. هرچی طرفت محبتش رو بیشتر می کنه ، تو تنفرت بیشتر میشه و اون حس دلسوزی هم قاتی این اوضاع میشه . با تمام رگ و ریشه م این رو احساس کردم. تلخ ترین احساس ممکنه .
خب این تکلیف احساسات و محبت
می بینی که وضعیت محکمی نیست.
اگه بقیه موارد اکی بودن ، شاید می شد بی خیال این محبت شد و زندگی رو شروع کرد.
البته یه زندگی عاقلانه رو . نه عاقلانه و عاشقانه توام.
اما اونا هم مشکل دارن.
تو دو تا لیسانس. اون زیر دیپلم.
یه وقتایی تو زندگی دلت میخواد با مردی حرف بزنی که اطلاعاتش از تو بالاتر باشه ، روشنفکر باشه ، ..... ، اما می بینی نیست
سنتون هم که پنج سال اختلاف داره
هرقدرم که تلاش کنه نمی تونه اون حس حماینگر بودنش رو در تو القاء کنه و تو این حس رو کم خواهی داشت
تفاوت دیدگاهتون هم که .... تو یه زن امروزی و اون یه مرد سنتی
می بینی که وضعیت خوبی نیست عزیزم....









علاقه مندی ها (Bookmarks)