انقدر زود قضاوت نکنید اصلا هم ناراحت نیست فقط به دلیل این که چرا بعد از ایم مدت که انقدر معصوم بوده و پاک باید این اتفاق بیفتد و تنها ناراحتیش عذاب وجدان هست که مدام می گه کاش اون روز نرفته بودم یا به جای این که حرفی نزنم تو گوشش زده بودم والان هم توکل به خدا کرده و از حضرت زهرا خواسته که کمکش کنه 6 ساله دوستم هست و همسایه و بهترین دختر از لحاظ پاکی اما این آقا ازش سو استفاده کرده تازه به عنوان برادر نبوده قرار بوده ازدواج کنند
- - - Updated - - -
انقدر زود قضاوت نکنید اصلا هم ناراحت نیست فقط به دلیل این که چرا بعد از ایم مدت که انقدر معصوم بوده و پاک باید این اتفاق بیفتد و تنها ناراحتیش عذاب وجدان هست که مدام می گه کاش اون روز نرفته بودم یا به جای این که حرفی نزنم تو گوشش زده بودم والان هم توکل به خدا کرده و از حضرت زهرا خواسته که کمکش کنه 6 ساله دوستم هست و همسایه و بهترین دختر از لحاظ پاکی اما این آقا ازش سو استفاده کرده تازه به عنوان برادر نبوده قرار بوده ازدواج کنند








علاقه مندی ها (Bookmarks)