به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 46
  1. #21
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 تیر 95 [ 16:53]
    تاریخ عضویت
    1390-8-28
    نوشته ها
    744
    امتیاز
    8,604
    سطح
    62
    Points: 8,604, Level: 62
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,594

    تشکرشده 1,946 در 612 پست

    Rep Power
    90
    Array
    فرهنگ
    آره من انتظار غیر این داشتم چون قبلا برخود آدم های مختلفو دیدم و شنیدم
    یک ماهه در ارتباطیم شایدم بیشتر .... من شرایط به وجود آوردم من کلا سیستمم جوریه که همه بام وارد فاز سکس میشن میدونی که؟ اما اون نشد حتی وقتی من کنارش میشینم سعی میکنه ازم فاصله بگیره
    من بش جواب رد دادم حتی باش دعوا هم کردم عصبانیشم کردم اما رفتارش یکذره هم تغییر نکرد
    تو تحصیلات تغییر نمیکنه و گفته اصلا اصلاه قصد ادامه تحصیل نداره
    از نظر ظاهر به هم میایم چون من درشتم

    confused
    آره واقعا دوست خوبیه و اون پاکی و معصومیت و داره اینجا لازمه که بگم من کلا با پسرها تو رابطه دوستی راحت ترم تا دخترا . موضوع اینه که اون با من دوست نمیخواد بمونه میخواد بام ازدواج کنه
    و منم تصمیم دارم ازدواج کنم تا این دغدغه ذهنیم کم شه بتونم به بقیه کارهام با فراغ بال برسم
    ازدواج و رابطه جنسی خیلی برای من مساله است

    نوپو
    آره من ایمان و اعتقادم قویه و به همه احکام الهیم اعتقاد دارم
    شخصیتم طوریه که جذب پسرا میشم و این توضیحش مفصله که قبلا گفتم و البته الان خیلی معمولی تر شدم و مدیریت میکنم روابطمو
    من قبول دارم که یه دوره تو رکود زندگیم به اینترنت رو آوردم
    من الان کارمو دارم درسمو میخونم مهمونیمو میرم با دوستهام بیرون میرم ورزش میکنم و به کارهای خونه میرسم
    اما اینترنتمم همیشه وصله و اصلا مانع نیست
    آدمهایی مثل من که از 13 تا 15 سالگی وارد فضای نت شدن اونم زمانی که هیچ فیلترینگی نبود آسیب از نت زیاد دیدن درسته اما خیلیم رشد کردیم و دیگه اینترنت جزی از زندگیمون شده مثل استفاده از موبایل و تلویزیون و یخچال ...
    مثلا یخچالو میگم که ملموسه برای همه خیلی ها ازش استفاده نمیکردن و نگهداری از غذا تو اونو موجب مسمویت غذا و بسیاری بیماری ها میدونن همین الانم خیلی پزشک های سنتی میگن غذای تو یخچال مونده ممنوع خوردنش و حتی آبو نباید تو یخچال نگه داشت و... اما کیه که یخچال نداشته باشه؟؟؟
    اینترنت چیزیه که بت قول میدم تا چند سال دیگه زندگی بدون واقعا سخت میشه
    من آسیب زیاد دیدم از اینترنت اما خیلی چیزهایم یاد گرفتم و الان اونقدر رشد پیدا کردم که بتونم ازش استفاده کنم بدون اینکه بم آسیب بزنه و البته کاملا مخالفم که کسی این راهیو که من رفتم بره و خودش به شناخت برسه
    راجع به مشکلات زندگی هم بله گاهی اوقات تو زندگیم برای فرار از اونها به اینترنت رو آوردم اما آخرش به این نتیجه رسیدم که باید سختی بکشم و مشکلاتو حل کنم و اینترنتو تو یه دوره هایی گذاشتم کنار

    matinalone
    این پسرها رو من خیلی خوب میشناسم .... فعلا گیرم رو خودم که نمیدونم چیمو چی میخوام و چی کار میکنم

    deljoo_deltang
    یکی از دوستاش بم زنگ زد منم باش کلی حرف زدم از رو کنجکاوی که ببینم کیه و شمارمو از کجا آورده
    در واقع از نظر اون کار بسیار اشتباهی کردم
    [align=center]ما بدین در نه پی حشمت و جاه آمده ایم ...از بد حادثه اینجا به پناه آمده ایم[/align]
    ویرایش توسط جوانه؟؟؟ : سه شنبه 02 مهر 92 در ساعت 19:21

  2. کاربر روبرو از پست مفید جوانه؟؟؟ تشکرکرده است .

    deljoo_deltang (سه شنبه 02 مهر 92)

  3. #22
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array
    جوانه چه مدت هست که این آقا پسر رو می شناسی؟ چه مدت اینترنتی بوده و چه مدت حضوری می بینیش؟
    چقدر از آینده با هم صحبت کردید؟
    صحبتهاتون بیشتر در مورد چه مسائلی هست؟
    آیا از صحبتهایی که با هم می کنید احساس ارامش می کنی یا تنها از بودن در کنارش؟
    یادمه می گفتی قد و هیکل درشتی داری. آیا این آقا هیکل درشتی داره و حس امنیتی که بهت میده به خاطر فیزیکشه؟
    راستی در مورد گذشته این آقا چیزی می دونی؟
    این آقا چی؟ از گذشته شما چیزی می دونه؟
    هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
    و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند

  4. 2 کاربر از پست مفید deljoo_deltang تشکرکرده اند .

    del (پنجشنبه 04 مهر 92), فرهنگ 27 (سه شنبه 02 مهر 92)

  5. #23
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 تیر 95 [ 16:53]
    تاریخ عضویت
    1390-8-28
    نوشته ها
    744
    امتیاز
    8,604
    سطح
    62
    Points: 8,604, Level: 62
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,594

    تشکرشده 1,946 در 612 پست

    Rep Power
    90
    Array
    حدود یک ماه که سه چها روز اولش مجاری بود و بعدشم همو دیدیم
    خیلی با هم صحبت کردیم
    صحبت راجع به همه چی خانواده ها اخلاق روابط آینده بچه و کار و ....
    کلا بم آرامش میده چه حرف زدن باش چه کنارش بودن اما بیشتر وقتی کنارشم آرامش دارم
    آره اونم درشته و فیزیکش بم آرامش میده
    میدونم شیطنت هایی داشته اما نه خیلی ریز
    اونم چیزهایی که لازمه خیلی سربسته میدونه و اون خواستگار جدی قبلیمم تعریف کردم براش

    نکته:الان این دعواها رو بخون تو تالار آدم تو زندگیش چی میخواد جز درک و شعور و احساس و کسی که خدا رو تو زندگیش ببینه هر گز اینجوری با زنش دعوا نمیکنه
    [align=center]ما بدین در نه پی حشمت و جاه آمده ایم ...از بد حادثه اینجا به پناه آمده ایم[/align]
    ویرایش توسط جوانه؟؟؟ : سه شنبه 02 مهر 92 در ساعت 20:01

  6. #24
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 اردیبهشت 93 [ 17:30]
    تاریخ عضویت
    1392-6-28
    نوشته ها
    42
    امتیاز
    672
    سطح
    13
    Points: 672, Level: 13
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    53

    تشکرشده 60 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بهش بگو بله . به همین راحتی . نیازی ام به خواستگاری رسمی نیست.
    بگو جواب من مثبته . اما مثلا دو ماه بعد بیاید خواستگاری . چون مثلا شرایطم الان جور نیست ، فلانی فوت کرده یا هرچی.....
    بذار احساس مالکیت کنه
    اون وقت با چشمای خودت روزگار سختت رو می بینی .
    دختری که مثل تو بزرگ شده ، که امروزیه ، که با آقایون راحتره تا خانما ، که با وب و ... از بچگی بزرگ شده ، که شاغله ، که درس می خونه ، که با دوستاش میره بیرون ، که ..... محاله بتونه یه مرد سنتی رو تحمل کنه . مردی که هنوز جواب مثبت ضمنی رو هم نگرفته ، شروع کرده به امتحان کردن ، مثل این شوخی های پشت وانتی !!!!!
    بهش اطمینان بده مال خودشی و بعد خودت باش . خود واقعیت تا این آرامش کاذب و دروغین فرو بریزه .

  7. 2 کاربر از پست مفید confused تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (سه شنبه 02 مهر 92), جوانه؟؟؟ (سه شنبه 02 مهر 92)

  8. #25
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 تیر 95 [ 16:53]
    تاریخ عضویت
    1390-8-28
    نوشته ها
    744
    امتیاز
    8,604
    سطح
    62
    Points: 8,604, Level: 62
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,594

    تشکرشده 1,946 در 612 پست

    Rep Power
    90
    Array
    نامردی نیست؟
    خودمم به این فکر کردم اما میترسم نامردی باشه
    [align=center]ما بدین در نه پی حشمت و جاه آمده ایم ...از بد حادثه اینجا به پناه آمده ایم[/align]

  9. #26
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 13 آبان 92 [ 16:25]
    تاریخ عضویت
    1392-6-18
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    194
    سطح
    3
    Points: 194, Level: 3
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 6
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 8 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام،ببخشد رو چه حسابی شما رو انتخاب کرده،شما کاملا معلومه ازتون که پول و ظاهر طرف ایندتون خیلی براتون مهمه،خب این بماند که همچین دختری ایده ال حداقل یک تیپ شخصیتی مثل خود من نیستش.......،چند تا نکته بهتون بگم،سنن این اقا خیلی کمتره ،این اقا از روی احساس و ظاهر شما ازتون خواستگاری کرده بدون هیچ شناختی از شما و این نشون میده داره احساسی عمل میکنه و با اینده خودش بازی میکنه،رو چه حسابی برا شما خرج میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟محبت میکنه؟؟؟؟تا دو سال بعد میتونه شرایط یک زندگی رو فراهم کنه؟؟؟؟؟؟؟//به نظرم این رابطه و به تبع اون ازدواجش از ریشه مشکل داره

  10. کاربر روبرو از پست مفید amir64 تشکرکرده است .

    فرهنگ 27 (سه شنبه 02 مهر 92)

  11. #27
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 اردیبهشت 93 [ 17:30]
    تاریخ عضویت
    1392-6-28
    نوشته ها
    42
    امتیاز
    672
    سطح
    13
    Points: 672, Level: 13
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    53

    تشکرشده 60 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط جوانه؟؟؟ نمایش پست ها
    نامردی نیست؟
    خودمم به این فکر کردم اما میترسم نامردی باشه
    مدت رو کوتاه تر بگیر خب
    یه شرط هم بذار که این تصمیم صد در صد نیست . اولا ببینیم اخلاق هامون با هم جور در میاد یا نه . بعد هم نظر خانواده ها هست.
    اما روی مرد سنتی بودنش اصلا دست نذار که مبادا ببینه حساس شدی و خود واقعیش رو ازت برای مدتی پنهان کنه .

    در نهایت همه اینایی که گفتم برای وقتیه که خودت هم تو دلت به انتخابت راضی باشی.
    ولی نه از سر دلسوزی و تنها بودن و .....
    بلکه فقط و فقط از سر عشق

    آیا عاشقشی؟ اون احساس جذبه مردونه رو برات داره یا فقط یه بچه ست که دلت براش می سوزه ؟

    حس دلسوزی دیوانه کننده ست جوانه
    خیلی زود قاتی میشه با عشق واقعی
    در نهایت فکر می کنی عاشق شدی و جواب مثبت میدی
    اما بعد زندگی این حس دلسوزی از بین میره
    می دونی چی به جاش میاد ؟
    این بار دلسوزی برای خودت
    تازه برات روشن میشه که چه معیارهایی داشتی و از دست دادی !
    اونوقته که دلت یه مرد کامل ، مستقل ، بزرگتر و بالاتر رو میخواد و تو می مونی و سر و کله زدن با دلت

    در نهایت اگه خیلی اصرار داری ، این یکی دو ماهی که گفتم با این شرایط به عنوان یه فاصله قرار بده .
    نذار سریع بیفته تو روند خواستگاری و ....
    خیلی سریع دست احساست برات رو میشه . شک ندارم.

  12. کاربر روبرو از پست مفید confused تشکرکرده است .

    جوانه؟؟؟ (سه شنبه 02 مهر 92)

  13. #28
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 21 دی 93 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1391-5-23
    نوشته ها
    535
    امتیاز
    3,418
    سطح
    36
    Points: 3,418, Level: 36
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 82
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    573

    تشکرشده 935 در 360 پست

    Rep Power
    67
    Array
    نمیدونم روچه حسابی به این اقافکرمیکنید
    واقعافکرمیکنی ایشون روشناختی؟
    فکرنمیکنی یک هفته برای شناخت خیلی کم است ؟
    تاپیکهای زیادی اینجااست که پسربعدازچندسال خودواقعیش رونشون داده است چراشمابه انهانگاهی نمی اندازید؟
    دخترخوب هیچ کس اول کاری خودش روبدنشون نمیده ازاخلاقهای بدش نمیگه فقط محبت میکنه مخصوصاپسرهاتمام تلاششون رومیکنندکه دل دخترروبدست بیاورنداگردخترنازکندکه بیشترتلاش میکنندوقتی دلش روبدست اوردندتوفازنازکردن میفتند اصلامنودرک نمیکنی من هم نیازدارم من هم میخوام بشنوم اگردوستم داری چرانشان نمیدهی و...
    به نظرمن اجازه نده زمان بیشترازاین بگذره وشماوابسته ترشوی
    میگویی وابسته نیستی ولی من میگویم هستی میدونی چرا؟اگروابسته نبودی هیچ وقت به این فکرنمیکردی که اگرمن جواب ردبدم وبرم چی به حال اون میاد چی درباره ام فکرمیکنه ؟
    موردی برایم پیش امده بودبه استادم گفتم که دوستم به مزاحم فلان پسرشده است ولی روح من ازاین ماجراخبرنداشت درحالیکه پسرباورنداردمن نمیخواهم ازمن دلخوروناراحت باشد استادبهم گفت اگردلت پیش پسرگیرنکرده وابسته نشدی چرااین همه بهش فکرمیکنی توجواب دادی وتمام تلاشت روکردی که بگویی من مقصرنبودم حالاهرطورمیخواهدفکرکند
    شماهم مثل من میگویی دلم اسیرنشده ولی شده ادم خودش میگه نشده درحالیکه وابسته شدن دست خود ادم نیست تامحبت میبینه میره سراغش حتی سرساعتی که زنگ میزدیاپیام میداد منتظرمیمونه زنگ نزنه پیام نده گریش میگیره حالا شماهم خوب فکرات روبکن وماجراروکش دار نکن چون هرچی زمان بگذره شماوابسته ترمیشوی

    تویکی ازتاپیکهاخوندم دخترمثل گل میمونه پسر درخت گل بایه ضربه پرپرمیشه ولی درخت اسیب جدی نمیبینه واقعاهم همینطوره به فکرخودت باش وتواین مسیرنروعاقبتی نداره

    - - - Updated - - -

    نمیدونم روچه حسابی به این اقافکرمیکنید
    واقعافکرمیکنی ایشون روشناختی؟
    فکرنمیکنی یک هفته برای شناخت خیلی کم است ؟
    تاپیکهای زیادی اینجااست که پسربعدازچندسال خودواقعیش رونشون داده است چراشمابه انهانگاهی نمی اندازید؟
    دخترخوب هیچ کس اول کاری خودش روبدنشون نمیده ازاخلاقهای بدش نمیگه فقط محبت میکنه مخصوصاپسرهاتمام تلاششون رومیکنندکه دل دخترروبدست بیاورنداگردخترنازکندکه بیشترتلاش میکنندوقتی دلش روبدست اوردندتوفازنازکردن میفتند اصلامنودرک نمیکنی من هم نیازدارم من هم میخوام بشنوم اگردوستم داری چرانشان نمیدهی و...
    به نظرمن اجازه نده زمان بیشترازاین بگذره وشماوابسته ترشوی
    میگویی وابسته نیستی ولی من میگویم هستی میدونی چرا؟اگروابسته نبودی هیچ وقت به این فکرنمیکردی که اگرمن جواب ردبدم وبرم چی به حال اون میاد چی درباره ام فکرمیکنه ؟
    موردی برایم پیش امده بودبه استادم گفتم که دوستم به مزاحم فلان پسرشده است ولی روح من ازاین ماجراخبرنداشت درحالیکه پسرباورنداردمن نمیخواهم ازمن دلخوروناراحت باشد استادبهم گفت اگردلت پیش پسرگیرنکرده وابسته نشدی چرااین همه بهش فکرمیکنی توجواب دادی وتمام تلاشت روکردی که بگویی من مقصرنبودم حالاهرطورمیخواهدفکرکند
    شماهم مثل من میگویی دلم اسیرنشده ولی شده ادم خودش میگه نشده درحالیکه وابسته شدن دست خود ادم نیست تامحبت میبینه میره سراغش حتی سرساعتی که زنگ میزدیاپیام میداد منتظرمیمونه زنگ نزنه پیام نده گریش میگیره حالا شماهم خوب فکرات روبکن وماجراروکش دار نکن چون هرچی زمان بگذره شماوابسته ترمیشوی

    تویکی ازتاپیکهاخوندم دخترمثل گل میمونه پسر درخت گل بایه ضربه پرپرمیشه ولی درخت اسیب جدی نمیبینه واقعاهم همینطوره به فکرخودت باش وتواین مسیرنروعاقبتی نداره

  14. کاربر روبرو از پست مفید roseflower تشکرکرده است .

    فرهنگ 27 (سه شنبه 02 مهر 92)

  15. #29
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 تیر 95 [ 16:53]
    تاریخ عضویت
    1390-8-28
    نوشته ها
    744
    امتیاز
    8,604
    سطح
    62
    Points: 8,604, Level: 62
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,594

    تشکرشده 1,946 در 612 پست

    Rep Power
    90
    Array
    بله من پول و ظاهر جز معیارهامه اما معیارهای اصلی تریم دارم مثل ایمان و اخلاق و احساسات و درک متقابل که حاضرم به خاطر داشتن مردی با این خصوصیات بی خیال پول و حتی ظاهر بشم
    میدونی امیر 64 واقعا مشکل منم همینه که ایده آل پسریهایی که شرایطشونو میپسندم نیستم و معمولا پسرهای کوچکتر از خودم دوستم میدارن و اصلا هم نمیفهمم چرا . اما خوب ترجیح میدم با کسی باشم که عاشقانه میپرستتم
    تا کسی که تحسینش میکنم اما برام ارزشی قائل نیست و احساسات رو درک نمیکنه

    confused خیلی ممنونم ازت حرفات خیلی برام خوب بود مخصوصا اون قسمتش که دسوزی نباشه آره من معمولا تو روابطم اینجوریم دلم برای طرف میسوزه و میگردم یه بیچارگی تو زندگیش پیدا میکنم و بعد برای اون طرف سوگواری عاطفی میکنم و اگرم وارد رابطه شم واسه خودم دل سوزی میکنم


    رز فلور ... :( من از همین امروز میتونم جوابشو ندم یا باش دعوا کنم و... کلا کاری کنم رابطه تموم شه شایدم یکم نگران خودم و ازدواج کردنمم ، شاید دیگه کسی که انقدر دوسم داشته باشه پیدا نشه

    [align=center]ما بدین در نه پی حشمت و جاه آمده ایم ...از بد حادثه اینجا به پناه آمده ایم[/align]
    ویرایش توسط جوانه؟؟؟ : سه شنبه 02 مهر 92 در ساعت 22:57

  16. #30
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 اردیبهشت 93 [ 17:30]
    تاریخ عضویت
    1392-6-28
    نوشته ها
    42
    امتیاز
    672
    سطح
    13
    Points: 672, Level: 13
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    53

    تشکرشده 60 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط جوانه؟؟؟ نمایش پست ها
    ترجیح میدم با کسی باشم که عاشقانه میپرستتم
    تا کسی که تحسینش میکنم اما برام ارزشی قائل نیست و احساسات رو درک نمیکنه
    اشتباهت همین جاست خانم گل
    آدما دو تا نیاز دارن
    نیاز به دوست داشتن
    نیاز به دوست داشته شدن
    تا وقتی هر دو این نیاز ها پاسخ داده بشه هیچ مشکلی تو زندگی عاطفیت پیش نمیاد
    اما وااای به روزی که یکی از این ها پاسخ نگیره . روز به روز تو وجودت شدت می گیره
    این طور که مشخصه نیاز به دوست داشتن در وجودت اشباع شده ، اما نیاز به دوست داشته شدن نه
    اینه که فراموش کردی که هم باید دوس بداری و هم باید دوستت بدارند
    برات الان مهمه که دوستت بدارند
    اما مطمئن باش بعد مدتی که این نیازت اشباع شد ، نیاز به دوست داشتن یه مرد تو وجودت سر می کشه
    اونوقته که این نیازت نه با دلسوزی اشباع میشه ، نه با صادق بودن طرفت ، نه با درک کردنش و با هیچی . فقط یه عشق و دوست داشتن میخواد

    اون دوستت داره . قبول (حالا از سر احساسات آنی یا واقعی ) ------> به باقی موندنش میشه تا 50 درصد امیدوار بود
    تو چه احساسی داری ؟ (دلسوزی که اصلا جزء عشق به حساب نمیاد) ------> تقریبا هیچی
    سایر شرایط هم که خیلی مناسب نیست

    رو احتمال خیلی کمی تصمیم گرفتی ریسک کنی.

    ببین جوانه اگه کسی اذیتت کرده ، اگه کسی قدر عشقی رو که ریختی پاش نفهمیده ، دلیل نمیشه این بار از این طرف بوم بیفتی پایین دختر !!
    دقیقا به همین اندازه ای که الان دوس داری کسی دوستت داشته باشه ، چند روز بعد دوس داری کسی رو دوس داشته باشی.
    و اگر از من بپرسی به جرات بهت میگم حس دوم خیلی قوی تره . چرا ؟

    چون بودن با کسی که دوستش نداری سخت تر از نبودن با کسیه که دوستش داری. قبول داری ؟
    ویرایش توسط confused : سه شنبه 02 مهر 92 در ساعت 23:15

  17. 4 کاربر از پست مفید confused تشکرکرده اند .

    del (پنجشنبه 04 مهر 92), maryam240 (یکشنبه 05 اردیبهشت 95), فرهنگ 27 (چهارشنبه 03 مهر 92), جوانه؟؟؟ (سه شنبه 02 مهر 92)


 
صفحه 3 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 مهر 92, 00:43
  2. معرفی ودانلودكتب روانشناسی کاربردی درحوزه تغییرات فردی،خودشناسی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن معرفی کتب روانشناسی
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: دوشنبه 06 دی 89, 14:43
  3. +کسی که دوسش دارید؟یا کسی که دوستون داره؟
    توسط محمدرضا در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: شنبه 31 فروردین 87, 09:08
  4. +کسی که دوسش دارید؟یا کسی که دوستون داره؟
    توسط محمدرضا در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 بهمن 86, 15:25

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:19 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.