به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 15 , از مجموع 15
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 08 آذر 92 [ 01:05]
    تاریخ عضویت
    1392-4-31
    نوشته ها
    100
    امتیاز
    359
    سطح
    7
    Points: 359, Level: 7
    Level completed: 18%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    140

    تشکرشده 190 در 74 پست

    Rep Power
    0
    Array
    Pooh عزیز آروم باش..
    راستش استارت این همه نا آرومی تو خونه ی شما از پدرتون شروع میشه که درست رفتار نکرده با مادرت جلوی بچه ها , و بعد مادرتون و بعد شماها ..
    اینکه میگی برادر بزرگترت اشکش اومده که تنهاست و تو هم طرف اونی .. خب خود برادرت هم معلومه درونش پر از مشکلات هستش .. از دست تو کاری بر نمیاد جز اینکه سعی کنی جانب داری نکنی و اگه میکنی طرف بزرگه باشی که اوضاع روحیش از کوچیکه بدتر به نظر می رسه چون کوچیکه مادرتونو داره که طرفشه ..نمی دونم واقعا گیج شدم ! آخه چرا مادرتون اینطوری میکنه با شماها.. تفاوت گذاشتن و تبعیض خیلی بده..

  2. کاربر روبرو از پست مفید violet تشکرکرده است .

    Pooh (چهارشنبه 03 مهر 92)

  3. #12
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    به نظر من تقصیر بابا نیست. اگه مامان اینقدر ازش حمایت نکرده بود اینطوری نمیشد.
    اون روز هم که دست مامان شکست بخاطر این بود که نمیذاشت بابا کارش رو بکنه. بابا کاری به مامان نداشت. ولی مامان رفت مداخله کنه اتفاقی دستش شکست

    - - - Updated - - -

    اونوقتی که رفتم، دیدم برادر بزرگه داره نماز میخونه

    اون پسر خوب و پاکیه. فقط یکم عصبیه. اون هم بخاطر تبعیضایی که همیشه بوده.

    کوچیکه هم امروز اصلا نمیتونه درست راه بره. کمرش رو هم نمیتونه خم و راست کنه.

    نمیدونم چرا امروز اینقدر شدید دلم گرفته..........

  4. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 11 مهر 92 [ 14:30]
    تاریخ عضویت
    1392-6-27
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    84
    سطح
    1
    Points: 84, Level: 1
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered
    تشکرها
    15

    تشکرشده 11 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array
    pooh جان
    من فکر میکنم نقش شما و پدر مادرتون یکم جابه جا شده!
    تو نقش مادر و نباید برای برادرت بازی کنی! اینکه غذا نخورده! ببخشیدا ولی به شما مربوط نیست برادر شما بچه نیست گرسنه اش بشه میره غذا میخوره! احتیاجی نیست شما نگران غذا خوردن یا نخوردن برادرتون باشین، نمیگم صداش نکنین مثلا بیاد سرغذا ، یا نرین باهاش صحبت کنین که بیاد غذا بخوره ولی دیگه نشین غصه بخور

    ببین عزیزم اینکه خودتو وارد دعوا کنی مسئله ای رو حل نمیکنه جز اینکه همین حرفایی که شنیدی و میشنوی و کتک هم میخوری ؛ فایده ی دیگه ای هم داشته؟
    اهان یه فایده ی دیگه هم داشته اونم اینکه هرکدومشون بهت میگن از اونیکی طرفداری میکنی!

    ببین با برادر بزرگه صحبت کن ؛ اینجوری که لحن و یکم ببر سمت احساسی( خیلی جواب میده ;) ) و بهش بگو که برات مهمه و ... بعد بهش بگو که مثلا میشناسیش و وقتی بهش میگی برادر کوچیکه رو نزنی برای این نیست که از اون دفاع کنی برای اینه که دلم نمیخواد برادرم اینقدر بی رحمانه برادرشو بزنه ( البته این خوب نیست یه چیزی خودت پیدا کن که به روحیه ی خودت و برادرت بخوره ) و مثلا اگه اتفاقی بیوفته میدونی که اون( برادر بزرگه) بیشتر از همه خودش ناراحت میشه
    و یه سری حرف دیگه که نمیدونم چی بگی ولی یه چیزی بگو که نسبت به تو جبهه نداشته باشه دیگه

    ببین یه رفتار اشتباه دیگه تو هم بگم مثلا در مورد اون دعوایی که دست مادرتون توش شکسته؛ اونجا پدرت ، برادر بزرگترت، و خود مادرتون و برادر و خواهر های دیگتون حضور دارن؛شما اخلاق مادرتون دستتونه میدونی اگه برادرت قهر کنه مقصر شناخته میشی ؛ نمیدونم برای چی شما بهش تذکر میدی؟ مادرت میخواست خودش تذکر میداد ؛ برادر بزرگترت یا پدرت میخواستن تذکر میدادن

    ببین وقتی یه فضا متشنج میشه اگه شما رفتاری مثل همین رفتار انجام بدی فضا رو متشنج تر میکنی ؛ یا وقتی برادرات دارن دعوا میکنن ، میری وسط شروع کنی جدا کردن ؛ داد زدن ، زنگ زدن به پلیس و ...
    وقتی فضا متشنجه عقل کار نمیکنه؛ پس حداکثر تلاشتو بکن که شما فضارو متشنج تر نکنی و خودت هم از این فضا دور بمون

    من میدونم نمیتونی بشینی و ببینی داداشات همدیگرو بزنن ؛ میخوای جلو گیری کنی به داداش بزرگه کمک کن صبرشو زیاد کنه؛ باهاش صمیمی تر شو ؛ بهش بگو ناراحت شدی بهت گفته روانی ؛
    اینکه بعد دعوا بهش نمیگی از اینکه زدتت ناراحتی این خیلی بده تازه میری منت هم میکشی ؛ تو به رفتار غلطی که باهات شده پاداش میدی با این رفتارت، توقع داری دفعه ی بعد تکرار نشه؟ ؛ وقتی کوچیکه فحش میده دست بزرگه رو بگیر ببرش تو اتاق، ازمحیط دورش کن
    نمیدونم یه کاری بکن دیگه ولی تو دعوا به هیچ وجه دخالت نکن ؛ بپذیر که یه دختری؛ و یه دختر نمیتونه دوتا مرد واز هم جدا کنه؛ جز اینکه خودش بشه کیسه بکس!!!

    خیلی حرف زدم ، اگه چیز دیگه ای یادم اومد میگم بهت:P

  5. کاربر روبرو از پست مفید ribbon تشکرکرده است .

    دختر مهربون (چهارشنبه 03 مهر 92)

  6. #14
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    یه سوال دارم.
    وقتی دعواشون میشه و وسایل خونه رو به هم میریزن و بعد از دعوا هم نمیان جمع کنن، درسته که من وسایل به هم ریخته رو جمع کنم یا بهتره بذارم خودشون جمع کنن؟
    امتحان کردم دیدم گاهی اگه دو روز هم بگذره خودشون نمیان جمع کنن

  7. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 04 تیر 97 [ 11:22]
    تاریخ عضویت
    1392-5-06
    محل سکونت
    زیر اسمان خدا
    نوشته ها
    203
    امتیاز
    5,485
    سطح
    47
    Points: 5,485, Level: 47
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 65
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 294 در 130 پست

    Rep Power
    35
    Array
    وقتی دعواشون میشه و وسایل خونه رو به هم میریزن و بعد از دعوا هم نمیان جمع کنن، درسته که من وسایل به هم ریخته رو جمع کنم یا بهتره بذارم خودشون جمع کنن؟

    نه عزیزم نباید جمع کنی‌ ،شما بذار همون جا باشه تا بالاخره پدر و مادرت یه فکر اساسی‌ برای این دو بکنند ، شما با این نقشی‌ که از الان درش فرو رفتی‌ خیلی‌ زود تر از سنت شکسته و داغون میشی‌ ، و دست آخر هم یه نصیحت در گوشی: (برای هیچ کس بیشتر از روح و روان خودت ارزش قائل نشو و مایه نگذار) مطمئن باش اون ۲ نفر هم بالاخره از کتک زدن و کتک خوردن خسته میشن و سر عقل میان شما به زندگی‌ خودت برس دوستم.


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. کمک کنید کامل خودمو عوض کنم و تیپم و رویه ام عوض کنم
    توسط مینای سخن گو در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 شهریور 94, 07:57
  2. دعوای مادر شوهر - چطور با مادر شوهرم کنار بیایم (دخالت های مادر شوهر)
    توسط عسلک در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: جمعه 29 دی 91, 23:48
  3. دعواهای همیشگی وحل نشدنی
    توسط ghamar در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: یکشنبه 21 آبان 91, 00:32
  4. عواملی که موجب پایان یک رابطه می شوند
    توسط keyvan در انجمن سایر مقالات ازدواج
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 10 شهریور 91, 23:56
  5. نامزدم عوض شده !
    توسط melisaa در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 19 آبان 90, 13:31

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:06 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.