Pooh عزیز آروم باش..
راستش استارت این همه نا آرومی تو خونه ی شما از پدرتون شروع میشه که درست رفتار نکرده با مادرت جلوی بچه ها , و بعد مادرتون و بعد شماها ..
اینکه میگی برادر بزرگترت اشکش اومده که تنهاست و تو هم طرف اونی .. خب خود برادرت هم معلومه درونش پر از مشکلات هستش .. از دست تو کاری بر نمیاد جز اینکه سعی کنی جانب داری نکنی و اگه میکنی طرف بزرگه باشی که اوضاع روحیش از کوچیکه بدتر به نظر می رسه چون کوچیکه مادرتونو داره که طرفشه ..نمی دونم واقعا گیج شدم ! آخه چرا مادرتون اینطوری میکنه با شماها.. تفاوت گذاشتن و تبعیض خیلی بده..





(برای هیچ کس بیشتر از روح و روان خودت ارزش قائل نشو و مایه نگذار) مطمئن باش اون ۲ نفر هم بالاخره از کتک زدن و کتک خوردن خسته میشن و سر عقل میان شما به زندگی خودت برس دوستم.

علاقه مندی ها (Bookmarks)