به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 6 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 51 تا 60 , از مجموع 66
  1. #51
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 19 مرداد 98 [ 22:19]
    تاریخ عضویت
    1389-12-03
    نوشته ها
    109
    امتیاز
    6,710
    سطح
    53
    Points: 6,710, Level: 53
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    29

    تشکرشده 187 در 78 پست

    Rep Power
    26
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط sajad2020 نمایش پست ها
    ممنون اما صحبت هم میتونم بکنم/فکر کنم اصلا به طرف نگم بهتره و صبر کنم تا سال اینده چون اینطور شاید تا اون موقع شرایط ازدواج برای دختر خانم پیش بیاد و یه نکته:
    من الان شرایط ازدواج رو ندارم چه از لحاظ روحی مالی و غیره خودم روی سال اینده فکر میکنم و اگه رفتم خواستگاری این دختر خانم فقط به خاطر این بود که ایشون یه وقت ازدواج نکنن و الانم تنها دلیل این کارام اینه که ایا تا سال انده که دختر خانم درسشون تموم میشه میتونم امیدوار باشم یا خیر؟ممنون
    توصیه کارشناس محترم sci رو خیلی جدی بگیر.
    ------------------------
    صبر کردن برای ان خانم اشتباه هستش. همانطور که گفته شد ان خانم ممکن هستش هفته دیگه ، ماه اینده یا در اینده ازدواج کنه.
    "بیمه عاطفی" رو هم در نظر بگیر. یعنی اینکه اصلا به خانم علاقه مند نشو و کلا از فکرش بیا بیرون.

    اگر شرایط ازدواج رو هم نداری، پس فعلا با ان خانم صحبت نکن.
    شما فعلا تمرکزت رو بذار روی زندگی شخصی خودت و پیشرفت.
    سعی کن از همین الان برنامه ریزی کنی که شرایط ازدواج رو فراهم کنی.

    خلاصه مطلب:
    1- خواستگاری شما از اون خانم اصلا به این معنی نیستش که ان خانم تا مدتی بخاطر شما خواستگار ها رد کنه یا ازدواج نکنه.
    2- امید و صبر بسیار خوب هستش. اما با در نظر گرفتن شرایط و منطق. ببین اون خانواده که شما به تضمین نداده که تحصیل خانم تموم شد بتونی با هاش ازدواج کنی!!! عرض کردم متاسفانه شما رو در اب نمک گذاشته اند. شما هم فعلا تلاش کن که شرایط ازدواج رو فراهم کنی که احیانا اگر دختر خانم بعد از پایان تحصیل مجرد بود بتونی دوباره به خواستگاری بری.
    ----------------
    ضمنا در اینده ممکن هستش که با دختر دیگه ای اشنا بشی. چه بسا دختر دیگه ای شاید بتونه با شرایط شما کنار بیاد.( این جمله رو بهت گفتم که تمام فکر ذکرت روی این خانم فعلی خواستگاری کردی نباشه. چون فعلا نه رابطه احساسی بین شما ها شکل گرفته و از طرفی جواب منفی فعلا شنیدی. با این وجود می تونی دنبال موارد دیگه هم باشی. به خانواده هم بسپار که باز اگر موارد بهتری بود برین خواستگاری.)
    ویرایش توسط amirmahmood : جمعه 29 شهریور 92 در ساعت 22:29

  2. کاربر روبرو از پست مفید amirmahmood تشکرکرده است .

    sajad2020 (جمعه 29 شهریور 92)

  3. #52
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 06 شهریور 94 [ 00:38]
    تاریخ عضویت
    1392-4-24
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    2,007
    سطح
    27
    Points: 2,007, Level: 27
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 143
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    36

    تشکرشده 18 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنون دوست عزیز یعنی الان با دختره صحبت یا ارتباطی نداشته باشم؟مطمئن هستم ازدواج نمیکنه تا سال اینده ممنون

  4. #53
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 19 مرداد 98 [ 22:19]
    تاریخ عضویت
    1389-12-03
    نوشته ها
    109
    امتیاز
    6,710
    سطح
    53
    Points: 6,710, Level: 53
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    29

    تشکرشده 187 در 78 پست

    Rep Power
    26
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط sajad2020 نمایش پست ها
    ممنون دوست عزیز یعنی الان با دختره صحبت یا ارتباطی نداشته باشم؟مطمئن هستم ازدواج نمیکنه تا سال اینده ممنون
    این جمله رو اگر نخوندی، بخون حتما

    ضمنا در اینده ممکن هستش که با دختر دیگه ای اشنا بشی. چه بسا دختر دیگه ای شاید بتونه با شرایط شما کنار بیاد.( این جمله رو بهت گفتم که تمام فکر ذکرت روی این خانم فعلی خواستگاری کردی نباشه. چون فعلا نه رابطه احساسی بین شما ها شکل گرفته و از طرفی جواب منفی فعلا شنیدی. با این وجود می تونی دنبال موارد دیگه هم باشی. به خانواده هم بسپار که باز اگر موارد بهتری بود برین خواستگاری.)
    چطوری مطمئن هستی که تا سال اینده ازدواج نمی کنه؟؟!! مگر به شما تضمین یا نوشته کتبی دادند؟؟!! نه عزیز شما روی این مسئله حساب باز نکن.برای خودت هم بهتر هستش و ضربه روحی نمی خوری.

    ارتباط شما با اون خانم در حال حاضر منطقی نیستش. به دلایل زیر:
    1- شرایط ازدواج رو ندارین.
    2- ممکن هستش که دختر خانم مایل به دوستی نباشند و پیام های شما باعث ایجاد مزاحمت بشه.
    3- فرض رو بر این بگیریم حتی دختر خانم با شما ارتباط بر قرار کردند. به مرور زمان باعث میشه که رابطه احساسی و عاطفی بشه. وقتی که شرایط ازدواج رو نداشته باشی، رابطه شما هیچ تعهدی درش نیست و هر لحطه ممکن هستش که تموم بشه. اون موقع وقتی رابطه فاز احساسی به خودش گرفته باشه شما یا دختر خانم هر دو ضربه روحی می خورین و زندگیت تلخ میشه. در نهایت تبدیل میشه به یک نمره مردودی در کارنامه زندگی شما که هم خودت و دیگران سرزنشت می کنن.

  5. 2 کاربر از پست مفید amirmahmood تشکرکرده اند .

    sajad2020 (شنبه 30 شهریور 92), مصباح الهدی (جمعه 29 شهریور 92)

  6. #54
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array
    جناب سجاد

    لطفاً شیفتگی خود را علاج کنید چون اگر با همین پایه حتی سال آینده هم ازدواج کنید در زندگی با هم به مشکل برخواهید خورد .

    هیچ انتظاری برای اینکه ایشون بخاطر شما 1 سال هیچ خواستگاری نپذیرد نداشته باشید .... از طرفی شرایط ازدواج را هم ندارید که اکنون اقدام کنید . یکی از شرایط لازم را که شما برای ازدواج ندارید و ضعیف هستید ، مهارتهای لازم برای انتخاب ، خواستگاری و اقدام به ازدواج و زن داری هست . پس به جای این شیدایی ، در این زمینه ها مهارت کسب کرده و خود را تقویت کنید که قطعاً روی دیدگاه های شما اثر می گذارد .

    انتخاب و تلاش و شدت و حدت شما کاملاً هیجانی هست ، نه منطقی ، دید منطقی را تقویت کنید و هیجان را کنترل نمایید تا موفقتر باشید

    منطق به شما می گوید شما تلاشت را برای ساختن خودت ، مهار احساس و شیدایی ات و آماده کردن شرایط بکن ، بدون تمرکز و رویا پردازی و تخیل گرایی و انتظار نسبت به این خانم .... و هروقت شرایطتت آماده شد و خودت هم آماده شدی اگر او ازدواج نکرده بود ، دوباره خواستگاری برو و اگر شما را پذیرفتند ، مراحل شناخت بدرو از احساس را طی کن . اما اگر ازدواج کرده بود برای خوشبختیش دعا کن .





  7. 5 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    khaleghezey (سه شنبه 25 شهریور 93), sajad2020 (شنبه 30 شهریور 92), sci (شنبه 30 شهریور 92), she (شنبه 30 شهریور 92), باران بهاری11 (شنبه 30 شهریور 92)

  8. #55
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 06 شهریور 94 [ 00:38]
    تاریخ عضویت
    1392-4-24
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    2,007
    سطح
    27
    Points: 2,007, Level: 27
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 143
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    36

    تشکرشده 18 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوستان اینکه گفتم الان شرایط ازدواج رو ندارم نه اینکع اصلا ندارم یعنی اینکه برای یک زندگی عالی اما اگه بخوام معمولی زندگی کنم میتونم من هدفم این بود که با این دختر خانم یه مدت نامزد باشم بعدش عقد کنم و سال اینده ازدواج-این که گفتم ندارم شرایط یعنی الان نمیتونم یکدفعه عروسی بگیرم

  9. #56
    کارشناس افتخاری

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1390-1-25
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,231
    امتیاز
    15,345
    سطح
    79
    Points: 15,345, Level: 79
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,934

    تشکرشده 5,973 در 1,154 پست

    Rep Power
    148
    Array
    دوست عزیز،
    پیرو درخواست شما در پیام خصوصی برای شما می نویسم،
    درک می کنم که چقدر دلبسته و شیفته این خانم شده اید! اما جواب ایشون منفی است!
    من قبلا با شما صحبت کردم و نظرم رو به شما گفتم، مدیر همدردی و فرشته مهربان هم برای شما ابعاد مساله رو روشن کردند
    اگر نظر من رو جویا می شوید، نظرم رو در تاپیک قبلی بصورت روشن و قطعی به شما گفتم ولی هیچ اثری از اون مشاوره در رفتارهای شما ندیدم
    این دقیقا از حقوق فردی شماست که اشتباه کنید اما باید مسئولیت اشتباه های خودتون رو بپذیرید
    پس کاملا آگاهانه تصمیم بگیرید

  10. 5 کاربر از پست مفید sci تشکرکرده اند .

    khaleghezey (سه شنبه 25 شهریور 93), roze sepid (یکشنبه 31 شهریور 92), sajad2020 (یکشنبه 31 شهریور 92), فرهنگ 27 (شنبه 30 شهریور 92), باران بهاری11 (شنبه 30 شهریور 92)

  11. #57
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 06 شهریور 94 [ 00:38]
    تاریخ عضویت
    1392-4-24
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    2,007
    سطح
    27
    Points: 2,007, Level: 27
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 143
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    36

    تشکرشده 18 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوستان عزیز من دیشب به دختره اس دادم اما جواب نداد شاید 10 تا اس اما جواب نداد گوشیشم هم خاموش نکرد دفعات قبل خاموش میکرد اما الان نه خاموش نمیکنه/حس میکنم در گذشته اش جریانی بوده /چکار کنم به اس ها ادامه بدم؟راستی یه سوتی هم دادم(به جای اینکه به مشاورم تلفنی گزارش بدم چی شده اس ام اس و که میخواستم بدم به مشاور دادم به طرف و اون متوجه شد که با کسی دیگر در مورد دارم حرف میزنم چکار کنم؟)
    سوالی که ذهن منو مشغول کرده اینه که چرا طرف گوشیشو خاموش نمیکنه یا اینکه جواب منو نمیده بگه برو من اصلا فکر نمیکنم به شما؟چرا؟
    راهنمایی کنید

  12. #58
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    راهنمایی دادن ما به حال شما چه فرقی می کنه ،
    شما که راه خودتو میری ... !!!. این همه ما گفتیم رها کن ، اس نده و این خیالات رو در مقابل جواب ندادنهاش بگذار کنار مگر شما گوش کردی ؟

    واقعاًراهنمایی می خواهی ؟ پس بشنو :

    هیچ اس ام اسی دیگر به او نده و رها کن

    آیا گوش می کنی ؟ عمل می کنی به این راهنمایی ؟ صادقانه پاسخ این پرسشها را بدهید .





  13. 4 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    khaleghezey (سه شنبه 25 شهریور 93), sajad2020 (دوشنبه 01 مهر 92), sci (دوشنبه 01 مهر 92), ویدا@ (پنجشنبه 04 مهر 92)

  14. #59
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 آذر 92 [ 00:11]
    تاریخ عضویت
    1392-5-18
    نوشته ها
    44
    امتیاز
    193
    سطح
    3
    Points: 193, Level: 3
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    108

    تشکرشده 36 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دائی سجاد خوبی؟
    چطوری؟
    بیا ببینیم مویخوای چیکار کنی؟
    بابا تو فکر نباش
    ببین همه بچه ها میخوان کمکت کنن پس اگه حرفی میزنن زیاد به دل نگیر ,هدف کمکه ,هر کس به طریقی
    با ببینیم میخوای چیکار کنی؟

    - - - Updated - - -

    راستی نکنه بهش اس دادی؟ دادی؟
    جان من این کارو نکن برای خودت میگم,چون مشخصه از این دخترهایی که تحت هیچ عنوان جواب اس نمیدن
    این جوتب ندادنشم خودش فیلمیه
    میتونست شمارشو عوض کنه ولی نکرده درسته؟

  15. کاربر روبرو از پست مفید adelm تشکرکرده است .

    sajad2020 (سه شنبه 02 مهر 92)

  16. #60
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 اردیبهشت 93 [ 17:30]
    تاریخ عضویت
    1392-6-28
    نوشته ها
    42
    امتیاز
    672
    سطح
    13
    Points: 672, Level: 13
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    53

    تشکرشده 60 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array
    من به شخصه وقتی گوشیم رو خاموش نمی کنم در این موقعیت ، که اصلا بود و نبود طرف برام مهم نباشه . انقد از خودش مطمئن هست که تحت تاثیر قرار نمی گیره. من که با خودم میگم به درک ، بذار بده . انقد لذت داره نخونده پاک کردنش

  17. 2 کاربر از پست مفید confused تشکرکرده اند .

    adelm (سه شنبه 02 مهر 92), khaleghezey (سه شنبه 25 شهریور 93)


 
صفحه 6 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. موضوع بیماری ام راقبل ازعقدعنوان کنم یانه؟
    توسط khanoom در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 15 تیر 93, 16:26
  2. ابرازعلاقه ازسوی دختر
    توسط sahi در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 شهریور 91, 06:55
  3. مصرف گیاه زعفران در پیشگیری از بروز افسردگی موثر است
    توسط hossein.tajalla در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 06 آبان 87, 13:28

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:18 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.