به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 30

Threaded View

  1. #6
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 خرداد 00 [ 00:30]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    محل سکونت
    سنندج
    نوشته ها
    2,799
    امتیاز
    71,961
    سطح
    100
    Points: 71,961, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran50000 Experience PointsSocialTagger First Class
    تشکرها
    9,001

    تشکرشده 10,164 در 2,192 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام

    شما خیلی کلی توضیح دادید و نمیشه درست راهنمایی کرد.با این وصف می خواهم خارج از مبحث مشاوره و به زبان عامه برایت بنویسم.

    خیلی واضح بگم، هیچ خانواده ای قبول نمی کند که دخترشان را 4 سال عقد کرده در خانه پدرش بماند، اگر می خوای 4 سال در عقد بمانی، الان هم که شرایط ازدواج نداری پس 4 سال دیگه اقدام کن، هیچ معنی ندارد که شما وقتی شرایط ازدواج نداری بخوای ازدواج کنی.اگر به ازدواج نیاز داری 4 سال در عقد بودن یعنی چی؟

    خیلی رُک و بدون تعارف بهت بگم، الان اونای که شغل و موقعیت هم دارن در ازدواج و تأمین یک زندگی مناسب مانده اند، چه برسد به شخصی که هیچ شرایطی از ازدواج را ندارد.

    این را برای زمانی می گم که شما شرایط ازدواج داشته باشید: بیان اعتقاداتی که شما به آن اشاره ای نکرده اید، بسیار صحیح است، در مراحل آشنایی بیان نشود در زندگی مشترک برایت مشکل ایجاد خواهد کرد.اما در خصوص روابط گذشته ات، این به شخص شما و فردی که برای ازدواج انتخاب می کنی مربوط می شود، و قطعا" هم باید منتظر این باشی که پس از بیان آن با جواب نه مواجه شوی، چون به قول دوستان،دختر آفتاب مهتاب ندیده پذیرش چنین مسائلی برایش دشوار خواهد بود
    سکوت سرشار از ناگفته‌هاست
    _____________________________

    مجله علم ورزش

  2. 6 کاربر از پست مفید keyvan تشکرکرده اند .

    ahmadi..00 (دوشنبه 01 مهر 92), del (چهارشنبه 03 مهر 92), فرهنگ 27 (دوشنبه 01 مهر 92), فرشته مهربان (دوشنبه 01 مهر 92), نگاه (دوشنبه 01 مهر 92), اسکارلت (دوشنبه 01 مهر 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اگر ما جدا شویم ، برادرم و خواهر شوهرم چه می شوند ؟
    توسط salma82 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 اردیبهشت 92, 11:13
  2. کی بچه دار شویم؟
    توسط ترگل1 در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 24 مرداد 90, 11:36
  3. ویژگی های افراد خود شکوفا
    توسط ani در انجمن شخصیت
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 دی 88, 14:45
  4. مـلـکـا ذکـر تـو گـویـم
    توسط baran.68 در انجمن موسیقی و آرامش، دانلود موسیقی و...
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 09 آذر 88, 15:25
  5. کی بچه‌دار شویم و کی نشویم؟
    توسط parnian1 در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 01 آذر 88, 17:29

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:49 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.