من بخاطر خیانت از همسرم جدا شدم 1 سال زندگی کردم و بچه هم ندارم اون آقا هم بخاطر همین مسئله و اینکه همسرش بیماریه سرقت داشت جدا شد تو خیابون دیدمش دوباره
تشکرشده 42 در 18 پست
من بخاطر خیانت از همسرم جدا شدم 1 سال زندگی کردم و بچه هم ندارم اون آقا هم بخاطر همین مسئله و اینکه همسرش بیماریه سرقت داشت جدا شد تو خیابون دیدمش دوباره
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)