نمیدونم نیلو جان .مرد رویاهام نیست ولی هر چی باشه شوهرمه .با اون کاراش غرورمو میشکنه.نه این که حسودی ام بشه.دلم خوشه که اون دوستم داره ..احساس میکنم بعضی دردا درمون نداره...همه ی سعی مو میکنم بتونم دوستش داشته باشم ..کاش خدا هم کمکم کنه...مرسی از شما دوستان که تو شرایط بد روحی ام با من همدردی کردین .مخصوصا hana عزیزم .![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)