به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 39

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 10 مهر 92 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1392-6-30
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    153
    سطح
    3
    Points: 153, Level: 3
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points7 days registered
    تشکرها
    11

    تشکرشده 12 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته مهربان نمایش پست ها
    [CENTER]


    دایان عزیز

    به همدردی خوش آمدی

    چقدر خوب که اجازه پیشروی ندادی ، چقدر خوب که از ذهن خوانیهایت پیروی نکردی ... وچقدر خوب که به همدردی آمدی و اینجاراهنمایی می خواهی .... خدا را خیلی شکر کن .



    عزیزم ، آنچه ترا رنج می دهد ، نه احساس تنهایی هست ، نه خواستگار نداشتن و نه احساسی که به استاده پیدا کرده ای ، اصل ریشه رنج تو که نشناخته ای ،
    ضعف عزت نفس هست ..... وقتی می گویی به استادم علاقمندم و پشیمانی که چرا به او پا نداده ای ، وقتی نگرانی که چرا مورد توجه جنس مخالف قرار نگرفتی که خواستگاری کنند با اینکه کمالات داری و ..... نشون میده که به ارزشمندی وجودیت شک کرده ای ، احساس بی اعتباری در وجودت نفوذ کرده و خودت خودت را به قدر کفایت دوست نداری و نزد خودت عزیز نیستی و دنبال خلاء این کمبوددر توجه و نظر دیگران بخصوص جنس مخالف و حتی خواستگار می گردی . همین خودش باعث می شود اتفاقاً اگر کسی هم بهت توجه نشان دهد از روی هوس باشد چون هوسبازها سنسورهای قوی ای برای جذب افراد با عزت نفس پایین دارند و ....

    به خودت توجه کن گلم و تجربه قبلی را بیاد بیاور که به احتمال قوی آن فرد متأهل هم نبوده ، و از این افکار که ای کاش توجه می نمودی بیرون بیا .... از تصور اینکه او شما را دوست داشته بیرون بیا که اگر در واقعیت هم خیلی واضح این را نشان می داد ، در حد متعارف بوده باشد باید ارادت استاد به شاگردی قوی تلقی کرد و محکم روی حریمها حساس بودن را واکنش داد و اگر رفتار غیر متعارف و خارج از حریمها مشاهده شود که قاطع باید بود و حتی برخورد شدید باید کرد و فاصله گرفت ، چه استاد باشد چه پسر پیغمبر .. که این معیار قطعی و اساسی است و کسی برای آن نباید استثناء شناخته شود و اگر دختران همین اصول قطعی و استثناء ناپذیر را درک کنند و معیار معاشرت قرار دهند هرگز به وادی خطا و به خود آسیب زدن نمی افتند چون بطور اتومات خود را در وادی حفاظت الهی هم قرار داده اند و البته همیشه باید متذکر و یادآور برای خود باشند که حرامیان جن و انس همیشه در کمین هستند و غفلت دختران روزنه ورود آنهاست ، پس هوشیاری را پیوستگی بایسته است .

    مرسی فرشته مهربان ولی کلا بدیل جذابیت چهره زیاد بهم پیشنهاد دوستی میدن جالبه 3هفته پیش یه استاد دیگم بهم ابراز علاقه کرد متأهل بود یه دختر5ساله هم داره

    مرسی فرشته مهربان ولی کلا بدیل جذابیت چهره زیاد بهم پیشنهاد دوستی میدن جالبه 3هفته پیش یه استاد دیگم بهم ابراز علاقه کرد متأهل بود یه دختر5ساله هم داره
    بیمحلش کردم

  2. 2 کاربر از پست مفید دایان تشکرکرده اند .

    مهرااد (شنبه 30 شهریور 92), سپيده سادات (جمعه 05 مهر 92)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 10 مهر 92 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1392-6-30
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    153
    سطح
    3
    Points: 153, Level: 3
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points7 days registered
    تشکرها
    11

    تشکرشده 12 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط دایان نمایش پست ها
    مرسی فرشته مهربان ولی کلا بدیل جذابیت چهره زیاد بهم پیشنهاد دوستی میدن جالبه 3هفته پیش یه استاد دیگم بهم ابراز علاقه کرد متأهل بود یه دختر5ساله هم داره
    بیمحلش کردم
    دوس دارم بیشتر باهام حرف بزنید؛خیلی از خدا گلایه مندم آخه این چه عشقیه افتاده تو سرمن عشقی که نه سر داره نه ته؛هزارتا مشکل داره ازاول چون نه 2طرفه بودنش معلومه نه حتی اگه معلوم بود عاقبت درستی نداره؛اگه خدا یه آدم درست میذاشت سره راهم شاید هیچوقت کمبودشو احساس نمی کردم؛باورکنید من آدم سخت گیری نیستم من فقط یکی میخوام در حده خودم نه آدمی که هزاربار ازمن پایینتره چون میدونم هرگز نمیتونم خودمو گول بزنم و به این آدما راضی بشم؛ترجیح میدم همه عمر مجرد بمونم تا اینکه بخوام به اینجور آدما فک کنم؛چیزی که خیلی جالبه من هیچ کمبودی نه ازنظر قیافه دارم نه از نظر خانواده نه از نظر تحصیلات...خسته شدم ازبس به این عشق بیحاصل فکر کردم؛میترسم بعداز ازدواج هم برام مشکل ساز بشه...چرا فکر وخیالش هیچوقت از ذهنم بیرون نمیاد_‏؟؟؟؟؟‏!‏‏!‏‏!‏‏! ‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ترس های مبهم و استرس
    توسط مدیرهمدردی در انجمن اضطراب و استرس
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 31 خرداد 92, 12:37
  2. داستان غم زندگیه من
    توسط پدربزرگ در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: جمعه 23 تیر 91, 11:05
  3. داستان زندگی کارافرین برتر کشور..احد عظیم زاده
    توسط بهار.زندگی در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 13 تیر 91, 14:49
  4. نقش ورزش در کاهش استرس(مدیریت استرس)
    توسط keyvan در انجمن تاثیر متقابل ورزش و روان
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: جمعه 21 فروردین 88, 10:57
  5. داستانی از عشق (داستان کوتاه)
    توسط هوشیار در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 19 شهریور 87, 17:12

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:32 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.