به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 66
  1. #41
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array
    آقا سجاد دست از این رفتارهای نابالغانه و توجه به راهنمایهای غیر حرفه ای بردار .

    شما رفتی خواستگاری پاسخ منفی شنیدی ، با روشی کاملاً غلط جلوی راه او سبز شدی و حرف زدی باز هم جواب منفی شنیدی . پیامک دادی و یک طرفه برای خودت نشانه گذاشتی و او جواب نداد و ذهن خوانی می کنی .

    پسر خوب اگر اون دختر از ما راهنمایی می گرفت می گفتیم وقتی نظرت منفی هست محل نگذار و پیامک ها را جواب نده و جلوی وسوسه ات حتی
    برای جواب تند دادن را بگیر و اون دختر دقیقاً داره کاری را میکنه که اگر از ما راهنمایی می گرفت که با یک خواستگار سمج که ردش کردم چکار کنم می گفتیم انجام بدهدد . آنوقت شما می گویی گفتم اگر جواب ندهی یعنی منتظر بمانم ... !!!!

    بدان که او آنقدر در جواب رد و منفی مصمم هست که چه بسا پیامک های شما را ناخوانده حذف کرده باشد . این راهکاری هست که ما در مشاوره ها به افرادی که رابطه ای با کسی قطع کرده اند و او پیامک می دهد را می دهیم .

    شما از کجا مطمئنی ایشون پیامک های شما را نخوانده حذف نکرده باشد که برای خودت چنین برداشت کرده ای که معنی جواب ندادنش یعنی منتظر بمانی .....؟!!!!

    بهتره به جای این کارها از تمرکز روی ایشان دست برداری و به زندگی عادی برگردی و مدتی بعد اگر باز هم خواهان بودی همچنان از طریق خانواده برو جلو . اگر کسی را قلباً می خواهی باید با رفتار منطقی او را جلب نظر کنی که رفتار منطقی هم خواستگاری های مکرر هست . اگر چه نظر شخصی من این است که بهتره بر احساس خود غلبه کرده و دست بردارید چون اصرار زیاد تنفر در پی دارد .


    جناب adelm راهنماییهای شما به سجاد دامن زدن به ذهنیات و احساسات ایشان هست و از نظر مشاوره و تخصصی مورد تایید نیست و بیشتر رفتارهای کوچه بازاری بین دختر و پسران و ذهن خوانی های غیر واقع بینانه را تشویق می کند .

    لطفاً پستهای مدیر همدردی و کارشناسان را در موارد مشابه و در دیگر تاپیکهای جناب سجاد را مطالعه کنید تا دستتان بیاد که همگرا با روند مشاوره ای در همدردی چگونه اینگونه دوستان را راهنمایی دهید








  2. 5 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    adelm (پنجشنبه 28 شهریور 92), khaleghezey (سه شنبه 25 شهریور 93), sajad2020 (جمعه 29 شهریور 92), فرهنگ 27 (پنجشنبه 28 شهریور 92), مدیرهمدردی (جمعه 29 شهریور 92)

  3. #42
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 آذر 92 [ 00:11]
    تاریخ عضویت
    1392-5-18
    نوشته ها
    44
    امتیاز
    193
    سطح
    3
    Points: 193, Level: 3
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    108

    تشکرشده 36 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ببخشید به نظرم من سجاد این خانوم رو دوست داره و قصدشم کاملا مشخصه
    اگه چیزی بهش میگم بخاطر اینکه دلم برات میسوزم دوست دارم کمکش کنم
    به نظرم با امر و نهی نمیشه کسی رو ارشاد یا تربیت کرد
    مسائلو مختلف و تجربیات روخوبه آدم بهش انتقال بده و بذاره خودش پردازش کنه و تصمیم بگیره تا بالغ بشه
    شما هرچقدر هم که بهش بگی نکن این گوش نمیکنه ,اتفاقا بدترم میکنه
    حالا خوبه این بنده خدا اومده اینجا ,اکگه میرفت پیش یه دوست و هزارتا کوفت دسیگه چی
    به نظرم باید خودش بفهمه که دختره به دردش میخوره یا نه,اگه ما تا فرداهم براش تایپ کنیم فایده نداره,پس بذار تلاششو بکنه بعدش خودش میفهمه که چیکار باید بکنه و درس عبرتی میشه براش
    ـــــــــــــــ
    به نظرت اگه بهش بگم برو دنبال درست و توبه کن و نمازتو بخون یا هر چیز دیگه ای این گوش میکنه,فقط ازم بیشتر فاصله میگیره,امنم که دیگه بچه نیست,منم بهش گفتم اگه دوست داره چیکار بکن اگه ندره...
    چون بارها هم من دیدم هم شما دیدی د که خانواده ها چطور مانع اظهار نظر کردن دختر هاشون شدن,چه اشکالی داره اگه سجاد بره با دختره حرف بزنه,آدم که نمیخواد بکشه,آخرش اینکه میره و نـه درست و حسابی میشنوه و در عوضش دیگه تا آخر عمر داغ این دختره و حسرت کار نکرده روی دلش نمیمونه
    باید به بچه ها اعتماد کرد نه اینکه مامانم اینا بگن چکار بکن چیکار نکن,چون به این نتیجه رسیدم که خیلی از بزرگ تر ها اصلا مهارت های لازم رو ندارن و فقط ظاهر یه آدم پخته رو دارن


    خوب نیست توی دلشو خالی کنید
    بذارید بره و با واقعیت روبرو بشه
    شما هم که دارید اگر و اما بکار میبرید ولی به حرف هایم من ایراد میگیرید
    به نظرتون این درسته,حرف های منو میذزرید حدس و گمان ایجاد کنه توهم ذهنی ولی خودتون میاد و ذهن دختره رو میخونید
    با اگر و اما هیچی درست نمیشه ,این سجادم با این وضعیت آروم نمیگیره ,بذارید بره و با واقعیت روبرو بشه اون وقت میبینید که چطور به زندگی برمیگرده
    به نظرم در میچین مواقعی اگر کنارش باشیم بهتر نتیجه میده و بیشتر گوش میکنه تا بخوایم نصیحت کنم و توی دلشو خالی کنیم
    ویرایش توسط adelm : پنجشنبه 28 شهریور 92 در ساعت 11:54

  4. کاربر روبرو از پست مفید adelm تشکرکرده است .

    sajad2020 (جمعه 29 شهریور 92)

  5. #43
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 06 شهریور 94 [ 00:38]
    تاریخ عضویت
    1392-4-24
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    2,007
    سطح
    27
    Points: 2,007, Level: 27
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 143
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    36

    تشکرشده 18 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array
    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه دوستانی که اظهار نظر کردن و اومدن بالاخره به این تاپیک سر زدن- راستش تعجب کردم بعد از این همه مدت بالاخره مدیریت محترم و سایر دوستان اومدن و نظر دادن میدونید توی این مدت تنها کسی که به نوعی همدرد من بودم و منو راهنمایی میکرد فقط جناب عادل بود و دیگران حتی فکر کنم اجازه کوچکترین لحطه ای به خودشون ندادن که حتی یه سر به این تاپیک بزنن یا اگه هم میومدن به نوعی ارشاد میکردن نه راهنمایی و همدردی! در مورد این ارتباطم بهتون بگم در رابطه اول حضوری که چند هفته پیش بود طرز برخورد دختره و به نوعی زبان بدن طرف طوری بود که قطعا جوابش نه نبود و طوری برخورد کرد که انگار میخواد2-از دیدار اون روز به بعد 2 باری که مامانشو دیدم رفتارمامانش بسیار با من بهتره شده نمیدونم چرا حتی دیروز منو هم به اسم کوچک صدا زد.3- من علاوه ب مشاوره با اینجا مشاوره حضوری با یک دکتر روانپزشک دارم که اونم بهم گفت کاری خوبی کردی و قطعا جواب دختره نه نیست چون اگه نه بود طوری برخورد میکرد که منو از خودش طرد کنه ودیگه من نیام-من فکر میکنم برای بار دوم باید برم تا به قول عادل عزیز به نتیجه گیری برسم و ببینم قطعا جوابش چیه؟ این که یکی از دوستان گفتن که چند باری بیشتر منو ندیده نباید عاشق بشه منم نظرم همینه پس میخوام سعی کنم طرف منو بیشتر ببینه تا عاشقم بشه و بیشتر اشنا بشه-
    حالا من یه سوال دارم من میخوام مجددا برم و دختره رو ببینم فقط خواهشمندم راهنمایی کنید چه سوالاتی باید از ایشون بپرسم و طرز رفتارم چگونه باشه ممنونم
    ویرایش توسط sajad2020 : جمعه 29 شهریور 92 در ساعت 16:36

  6. #44
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 19 مرداد 98 [ 22:19]
    تاریخ عضویت
    1389-12-03
    نوشته ها
    109
    امتیاز
    6,710
    سطح
    53
    Points: 6,710, Level: 53
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    29

    تشکرشده 187 در 78 پست

    Rep Power
    26
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط sajad2020 نمایش پست ها
    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه دوستانی که اظهار نظر کردن و اومدن بالاخره به این تاپیک سر زدن- راستش تعجب کردم بعد از این همه مدت بالاخره مدیریت محترم و سایر دوستان اومدن و نظر دادن میدونید توی این مدت تنها کسی که به نوعی همدرد من بودم و منو راهنمایی میکرد فقط جناب عادل بود و دیگران حتی فکر کنم اجازه کوچکترین لحطه ای به خودشون ندادن که حتی یه سر به این تاپیک بزنن یا اگه هم میومدن به نوعی ارشاد میکردن نه راهنمایی و همدردی! در مورد این ارتباطم بهتون بگم در رابطه اول حضوری که چند هفته پیش بود طرز برخورد دختره و به نوعی زبان بدن طرف طوری بود که قطعا جوابش نه نبود و طوری برخورد کرد که انگار میخواد2-از دیدار اون روز به بعد 2 باری که مامانشو دیدم رفتارمامانش بسیار با من بهتره شده نمیدونم چرا حتی دیروز منو هم به اسم کوچک صدا زد.3- من علاوه ب مشاوره با اینجا مشاوره حضوری با یک دکتر روانپزشک دارم که اونم بهم گفت کاری خوبی کردی و قطعا جواب دختره نه نیست چون اگه نه بود طوری برخورد میکرد که منو از خودش طرد کنه ودیگه من نیام-من فکر میکنم برای بار دوم باید برم تا به قول عادل عزیز به نتیجه گیری برسم و ببینم قطعا جوابش چیه؟ این که یکی از دوستان گفتن که چند باری بیشتر منو ندیده نباید عاشق بشه منم نظرم همینه پس میخوام سعی کنم طرف منو بیشتر ببینه تا عاشقم بشه و بیشتر اشنا بشه-
    حالا من یه سوال دارم من میخوام مجددا برم و دختره رو ببینم فقط خواهشمندم راهنمایی کنید چه سوالاتی باید از ایشون بپرسم و طرز رفتارم چگونه باشه ممنونم
    خب ما واقعا نمی دونیم دقیقا چی در ذهن اون دختر خانم هستش.
    اما اگر برخوردش طرد کننده نبوده، دلیل نمیشه که به شما علاقه مند هستش. شما بالاخره خواستگار ایشون بودی، بخاطر همین برخورد تند نبوده.
    به هر شکل شما هم با خانواده شون صبحت کردی و هم با خودش. اون خانم ظاهرا شماره تماس شما رو هم داره و اگر بیشتر مایل باشه، خودش باهات تماس می گیره یا پیام میده.
    سجاد جان صرفا دیدن باعث عاشق شدن یا اشنایی بیشتر نمیشه.

    مراحل اشنایی معمولا چند حالت کلی داره:

    1- رسما با خانواده به خواستگاری میری و طی جلسات خواستگاری اشنایی بیشتر صورت می گیره.( در واقع روش سنتی خودمون)
    2- اشنایی اینترنتی که حتی بعضی موارد باعث دیدار دو طرف هم میشه. (به اشنایی های اینترنتی معمولا نمیشه خیلی اعتماد کرد)
    3- کار شخصی ممکن هستش توسط شما انجام بگیره و در حین انجام گرفتن کار طرف کم کم اشنایی صورت بگیره و دو طرف مایل باشند که رابطه غیر کاری داشته باشند.
    4- مکان مشترک: این مورد یعنی اینکه شما و طرف مقابل روز های زیادی از هفته رو در یک مکان مشترک همدیگه رو ببینید و با یکدیگر در ارتباط باشید. این مکان مشترک می تونه دانشگاه یا محل کار باشه.
    5- اشنایی تصادفی: این مورد معمولا زیاد رخ نمیده. اشنایی تصادفی یعنی اینکه شما اتفاقی شخصی رو یک جا ببینی ( مثلا ایستگاه اتوبوس) و سر صحبت رو با طرف بازی کنی و ازش شماره بگیری و اشنایی بیشتر صورت بگیره. خب این مورد کم رخ میده چون هیچ کسی دوست نداره همینجوری و بدون هدف، یک نفر سر صحبت رو باز کنه.( خصوصا وقتی دو طرف جنس شون مخالف باشه)
    -------------
    من فکر می کنم شما فقط از طریق مورد یک می تونستی با طرف بیشتر اشنا بشی که خانواده شون مخالف بودند.
    حالا اگر ذهن خلاقت می تونه غیر از اون 5 تا مورد، یک مورد دیگه پیدا کنه، بد نیست که اینجا مطرح کنی تا روش بحث بشه.

  7. کاربر روبرو از پست مفید amirmahmood تشکرکرده است .

    فرهنگ 27 (جمعه 29 شهریور 92)

  8. #45
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 06 شهریور 94 [ 00:38]
    تاریخ عضویت
    1392-4-24
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    2,007
    سطح
    27
    Points: 2,007, Level: 27
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 143
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    36

    تشکرشده 18 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام ممنون-من فکر کنم بهترین مورد دانشگاه هست یه نکته که اینجا باید بگم اینه که دختره این طور شخصیتی نداره که بخواد با من تماس بگیره!
    نکته دوم:بنده بعد از خواستگاری با مامان ایشون صحبت کردم و مامان ایشون گفتند که باید ایشون درسش تموم شه و این سوال رو 2 بار پرسیدم که میتونم در اینده امیدوار باشم گفتن انشا الله انشا الله!من فکر میکنم دختره هدفش درسه و من فقط الان ب درس فکر میکنه من فقط میخوام بدونم از زبون خود دختره بشنوم میتونم در اینده روی ایشون صحبت کنم یا خیر؟

  9. #46
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 19 مرداد 98 [ 22:19]
    تاریخ عضویت
    1389-12-03
    نوشته ها
    109
    امتیاز
    6,710
    سطح
    53
    Points: 6,710, Level: 53
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    29

    تشکرشده 187 در 78 پست

    Rep Power
    26
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط sajad2020 نمایش پست ها
    سلام ممنون-من فکر کنم بهترین مورد دانشگاه هست یه نکته که اینجا باید بگم اینه که دختره این طور شخصیتی نداره که بخواد با من تماس بگیره!
    نکته دوم:بنده بعد از خواستگاری با مامان ایشون صحبت کردم و مامان ایشون گفتند که باید ایشون درسش تموم شه و این سوال رو 2 بار پرسیدم که میتونم در اینده امیدوار باشم گفتن انشا الله انشا الله!من فکر میکنم دختره هدفش درسه و من فقط الان ب درس فکر میکنه من فقط میخوام بدونم از زبون خود دختره بشنوم میتونم در اینده روی ایشون صحبت کنم یا خیر؟
    با حرف هایی که زدی شاید امید هایی باشه.
    البته سجاد جان نمی خوام تو دلت رو خالی کنم اما صابون به شکمت نزن. به نظر من بهتر هستش که از همین الان خودت رو بیمه عاطفی کنی!! یعنی اینکه به اون دختر خانم اصلا دل نبند. چرا؟
    چون ممکن هستش که در اینده با فرد دیگری اشنا بشه یا خواستگاری بیاد که اونها بپسندند. در این موقع وقتی به اون خانم علاقه زیاد یک طرفه پیدا کرده باشی، باعث میشه که ضربه روحی بخوری و نتونی به خوبی به کار و زندگیت برای مدت کوتاه یا زیادی ادامه بدی.
    مادر ایشون اگر به شما مستقیم جواب رد نداده دلیل داره:
    اولا در حال حاضر به شما جواب نسبی دادند( یعنی نه جواب مثبت نه جواب رد) چون دختر خانم می خواد به درسش ادامه بده.
    دوما شما رو متاسفانه در اب نمک گذاشته اند که شما رو هم به عنوان یکی از خواستگار ها داشته باشند.
    ---------------
    گفتی که می خوای در دانشگاه باهاش صحبت کنی؟ باهاش هم دانشکده یا هم دانشگاهی هستی؟
    اگر نیستی بهتره اونجا با هاش صحبت نکنی. چون همکلاسی هاش یا هم دانشگاهی هاش متوجه شما می شوند. دختر ها نمی خواهند که تو دانشگاه سر زبان ها بیفتند. از طرفی خود دحتر خانم شاید دوست نداشته باشه کسی بیرون از دانشگاه بیاد و ابراز علاقه کنه. ممکن هستش با این کار حتی دید خانواده اش نسبت به شما هم عوض بشه.

    اگر شماره تماس دختر خانم رو داری، بهش پیام بده یا تماس بگیر و بگو بهش که مادرتون گفت در اینده می تونم امیدوار به اشنایی بیشتر باشم. می خواستم نظر شما رو هم بدونم. ( متن صحبتت رو می تونی خودت عوض کنی اگر حرف های محترمانه و بهتر به ذهنت می رسه)
    البته من فکر می کنم دختر خانم نمی تونند در این مقطع هم به شما جواب قطعی بدهند.
    ولی ببین اگر اون دختر خانم بهت واقعا علاقه مند باشه، به هر بهانه یا روشی که شده بهت نزدیک میشه تا بیشتر باهات اشنا باشه. اگر جواب پیامت رو نداد، زیاد پیگیر قضیه نشو و بیمه عاطفی خودت رو کن!!

  10. 2 کاربر از پست مفید amirmahmood تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (جمعه 29 شهریور 92), مصباح الهدی (جمعه 29 شهریور 92)

  11. #47
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 06 شهریور 94 [ 00:38]
    تاریخ عضویت
    1392-4-24
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    2,007
    سطح
    27
    Points: 2,007, Level: 27
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 143
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    36

    تشکرشده 18 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنون دوست عزیزاره اتفاقا همین حرف رو بهم زد که اینجا جای مناسبی نیست اره درسته شاید توی دانشگاه هم کلاسیاش فکر بد بکنن و برای اون خوشایند نباشه.اره شمارش رو دارم بهم بزنگم یا پیام بدم؟چی بگم همین امشب میخوام اس بدم بهش و تکلیفمو روشن کنم.ممنون

  12. #48
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 19 مرداد 98 [ 22:19]
    تاریخ عضویت
    1389-12-03
    نوشته ها
    109
    امتیاز
    6,710
    سطح
    53
    Points: 6,710, Level: 53
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    29

    تشکرشده 187 در 78 پست

    Rep Power
    26
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط sajad2020 نمایش پست ها
    ممنون دوست عزیزاره اتفاقا همین حرف رو بهم زد که اینجا جای مناسبی نیست اره درسته شاید توی دانشگاه هم کلاسیاش فکر بد بکنن و برای اون خوشایند نباشه.اره شمارش رو دارم بهم بزنگم یا پیام بدم؟چی بگم همین امشب میخوام اس بدم بهش و تکلیفمو روشن کنم.ممنون
    خب اس ام اس می تونه برای شما بهتر باشه. چون قبلش یک متن خوب و محترمانه اماده می کنی و ارسال می کنی. ضمنا اون دختر خانم می تونه پاسخ بده یا نده.

    اگر زنگ بزنی، باید اعتماد به نفش کافی داشته باشی و بتونی حرف هایی که دقیقا باید زده بشه رو بزنی. خوبی زنگ زدن این هستش که شما با لحن طرف هم مواجه میشی. لحن صحبت هم خودش گویای نکاتی هستش. خوبی دیگه اش این هستش که دختر خانم باید یک جواب مشخصی به شما بده.

    به نظر میاد که شما تجربه زیادی در ارتباط با خانم ها ندارید، به نظر من پیام بدی بهتر هستش.
    اگر تجربه و مهارت صحبت کردن رو در خودت می بینی ، می تونی تماس بگیری.

  13. #49
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 03:27]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,133
    سطح
    100
    Points: 325,133, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط sci نمایش پست ها
    خب ببخشید! ندیدم! الان دیدم...
    بله امکان داره که ایشون هفته آینده هم ازدواج کنند، این احتمال برای هر دختر مجری ممکنه!
    بله امکان داره که شما هم خودتون رو سرزنش کنید، اما کار درستی نیست! شما حق ندارید خودتون رو سرزنش کنید! چون شما با کمال احترام، به خواستگاری ایشون رفته اید... و ایشون جوابشون منفی بوده!
    خیلی کار خوبی کردید که برای ایشون آرزوی خوشبختی کردید اما مگر قبل از این دختر خانم، منتظر شما بودند که حالا نیستند؟ ( جواب این سوال مهمه! )
    شما متاسفانه نمی تونید با اس ام اس با ایشون صحبت کنید. ولی اگر صلاحیتی در خود احساس کردید روزی، می تونید کاملا جرات مندانه ، ایشون رو از پدرشون خواستگاری کنید! ولی شرط اول داشتن صلاحیته!
    ببینید شما می خواهید یک عمر ، با یک نفر زندگی کنید! پس باید تصمیم مهمی بگیرید و برای این تصمیم مهم باید پارامترهایی رو قبول بشید! باید مهارتهای لازم رو بدست آورده باشید... باید سرمایه لازم رو داشته باشید و باید شیوه برآمدن از هزینه های زندگی رو تا پنج سال آینده بطور کامل برای خودتون، نه برای دختر خانم، خانواده و یا دیگران، دقیقا برای خودتون روشن کرده باشید! اینهایی که گفتم حداقل هاست!
    به نظرم فعلا پاسخ خانم رو منفی در نظر بگیرید تا این حداقل ها رو کسب کنید. من به شما اطمینان می دم که وقتی این حداقل ها رو کسب کنید نظرتون روی این خانم نیست!

    موفق باشید

    با سلام و احترام
    دوست عزیز من هم کاملا شیفتگی و شیدایی شما را درک می کنم.
    حتی بهتر از دیگران میدانم چه چیزهایی به شما بگویم که خوشتان بیاید و رویاهای خود را پروبال بدهید.
    اما اگر انرژی خود را صرف ندیده گرفتن واقعیات کنید و با گمانه زنی تخیلات خود را پروبال بدهید. این نهال شیفتگی قویتر می شود. اما نتیجه ازدواج بر آن بار نمی شود و اگر بشود ازدواجی هست که از سه پایه تعهد، صمیمیت و شورانگیزی فقط پایه سوم یعنی شورش را دارد. و این آتشی هست که شدت فراوان دارد و لی متاسفانه فرونشستن آن بسیار سریع هست.
    مشاوران و کارشناسان تالار همه به زبانهای مختلف نظرات بالا را مورد تاکید قرار دادند، البته سایر مراجعان تالار (که خود مشکلات خودشان را دارند)، همه ممکن است نظراتی داشته باشند. اما به اندازه همگرایی با نظر کارشناسان تالار مورد تایید هست.

    لذا توصیه sci و فرشته مهربان را جدی بگیرید.

    غلام همت آنم که زیر چرخ کبـــود
    زهرچه رنگ تعلق پذیرد آزاد است

    http://www.hamdardi.com
    دسترسی سریع به همدردی و مدیر همدردی با عضویت در کانال همدردی در ایتا

  14. 6 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    amirmahmood (جمعه 29 شهریور 92), Elena1994 (شنبه 30 شهریور 92), khaleghezey (سه شنبه 25 شهریور 93), sajad2020 (جمعه 29 شهریور 92), sci (شنبه 30 شهریور 92), فرشته مهربان (شنبه 30 شهریور 92)

  15. #50
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 06 شهریور 94 [ 00:38]
    تاریخ عضویت
    1392-4-24
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    2,007
    سطح
    27
    Points: 2,007, Level: 27
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 143
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    36

    تشکرشده 18 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط amirmahmood نمایش پست ها
    خب اس ام اس می تونه برای شما بهتر باشه. چون قبلش یک متن خوب و محترمانه اماده می کنی و ارسال می کنی. ضمنا اون دختر خانم می تونه پاسخ بده یا نده.

    اگر زنگ بزنی، باید اعتماد به نفش کافی داشته باشی و بتونی حرف هایی که دقیقا باید زده بشه رو بزنی. خوبی زنگ زدن این هستش که شما با لحن طرف هم مواجه میشی. لحن صحبت هم خودش گویای نکاتی هستش. خوبی دیگه اش این هستش که دختر خانم باید یک جواب مشخصی به شما بده.

    به نظر میاد که شما تجربه زیادی در ارتباط با خانم ها ندارید، به نظر من پیام بدی بهتر هستش.
    اگر تجربه و مهارت صحبت کردن رو در خودت می بینی ، می تونی تماس بگیری.
    ممنون اما صحبت هم میتونم بکنم/فکر کنم اصلا به طرف نگم بهتره و صبر کنم تا سال اینده چون اینطور شاید تا اون موقع شرایط ازدواج برای دختر خانم پیش بیاد و یه نکته:
    من الان شرایط ازدواج رو ندارم چه از لحاظ روحی مالی و غیره خودم روی سال اینده فکر میکنم و اگه رفتم خواستگاری این دختر خانم فقط به خاطر این بود که ایشون یه وقت ازدواج نکنن و الانم تنها دلیل این کارام اینه که ایا تا سال انده که دختر خانم درسشون تموم میشه میتونم امیدوار باشم یا خیر؟ممنون


 
صفحه 5 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. موضوع بیماری ام راقبل ازعقدعنوان کنم یانه؟
    توسط khanoom در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 15 تیر 93, 16:26
  2. ابرازعلاقه ازسوی دختر
    توسط sahi در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 شهریور 91, 06:55
  3. مصرف گیاه زعفران در پیشگیری از بروز افسردگی موثر است
    توسط hossein.tajalla در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 06 آبان 87, 13:28

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:55 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.