سلام دوسته خوبم.. شما مطمئن هستین اگر فرد بلند قدی را به همسری بپذیرید باز هم دوستانتان حرفی نمیزنند؟؟؟؟ شما میخواین با ایشون زندگی کنید یا دوستاتون؟؟؟؟ احساسی برخورد نکنید.. راهی رو به شما پیش نهاد میکنم... وقتی یکی از همون دوستاتون که نظرش براتون خیلی مهمه وقتی راجب نامزدش یا خواستگارش با شما صحبت میکنه شما بهش بگو که به نظرتون فرد زیبایی نیستن یا مناسب نیستن ببینید چه برخوردی با شما میکنن.... مطمئن باش هر کدوم از دوستاتون فقط نظر خودشون مهمه نه شخص دیگه...فکر میکنید در طول زندگی مشترک چند بار دوستاتونو میبینید؟؟به نظرتون درسته کسی رو انتخاب کنید که شما باهاش آرامش نداشته باشید اما به نظر دوستاتو یا اطرافیانتون زیبا باشه؟؟؟؟ارزش داره؟؟؟شما الان بهتر این خصیصه دهن بینی رو اول در خودتون درمان کنید بعد تصمیمات مهم رو بگیرید(البته ببخشید رک گفتم)چون دوسته عزیز با این مسئله هر انتخابی داشته باشین دچار مشکل میشین....چه بسا فردی رو انتخاب کنید که به نظر شما بی عیب و نقص باشه اما باز هم دوستاتون نپسندند و حرفی بزنند... در ضمن به شکل ظاهر تا جایی اهمیت بده کهدر حد هم باشید...به نظر من برای حل دهن بینی به یک روانشناس مراجعه کن وبرای انتخاب همسر مناسبت اول به شناخت معیار های مهم بپرداز و به یک مشاور مراجعه کن.. موفق باشی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)