ribbon جان همیشه انجام کاری واسه اولین بار سخته! شاید چیزی که تو رو داره رنج می ده با درمیون گذاشتن و راهکارهای یه ادم راه بلد بصورت ساده ای حل بشه! پس این حق رو به
خودت بده و خودت رو محروم نکن! بزار یکبار و برای همیشه از دست این افکار راحت شی! البته من نمی دونم چیزی که مئنظرت بوده تو این تاپیک واقعا عملی هست یا نه!
من با امین موافقم : اینجا بر احساسات درونیت غلبه کن و بنویس !








علاقه مندی ها (Bookmarks)