ممنون اپال
میدونم رفتارم رو کنترل میکرد قبلا یه بار سعی کردم فراموش کنم و موفق شده بودم ولی یه نفر دیگه که همین ماجرا براش اتفاق افتاده بود و البته اون عاقل تر از من بود باعث شد همه چیز یادم بیاد
اگه فراموش بشه حداقل فقط میمونه یک سری اثر که باید اونا درست بشن یه سری رفتار اشتباه که تمام سعیمو کردم که درست باشن وقتی یادم باشه نمیتونم درست رفتار کنم، گاهی که تنهام خونه میاد بهم سر بزنه که نترسم واقعا نمیدونم چه جوری باید رفتار کنم دچار دوگانگی میشم اون ادم الان عوض شده بزرگ شده اون موقع اونم سنی نداشت دبیرستانی بود
نمیتونم اون آدم و مجازات کنم اون آدم برام عزیزه با تمامی ظلمی که در حقم کرده ولی دلم نمیخواد خار به پاش بره حتی
کمک کردن به بچه ها هم برام امکان پذیر نیست
میدونم راه حل نیست ولی وقتی تو یه سایت مجازی که کسی من و نمیشناسه بعد کلی عذاب تونستم نصف خط بنویسم به یه متخصص چه جوری میتونم بگم؟ سه بار رفتم پیش مشاور ولی حتی نتونستم بهش اشاره کنم راجب هرچیزی صحبت کردم جز چیزی که میخواستم بگم
فراموشی مثل این میمونه زخم دستت و نبینی اولش وقتی میزنی به جایی یکم درد میگیره ولی دردش هم از بین میره
رفتار های منم درست میشه اگه بتونم این قضیه رو فراموش کنم میتونم باهاش عادی برخورد کنم ،اینجوری عذابم هم کمتر میشه
- - - Updated - - -
امین عزیز
میدونم روانشناس سرزنشم نمیکنه ولی نمیتونم برای کسی بازگو کنم، جدای از اون باید تنهایی برم پیش مشاور چون به خانوادم نمیتونم بگم، اصلا چی میتونم بگم؟
و تنها رفتن خودش خیلی وحشتناکه سه بار رفتم ولی اونقدر برام وحشتناک بود و از دو روز قبلش زندگیم مختل میشد که تصمیم گرفتم دیگه تنهایی نرم
قاب عکس و اینجور چیزا چرا کلا قیافه و نوع چیدمان و یکم عوض کردیم ولی خب بزرگترین عامل که خود اون فرد هست و نمیتونم از جلوی چشمام بردارم و عامل بعدی که ذهن ناخداگاه خودمه که تا یه چیز مشابه میبینه میپره و یادم میاد
من این و گذاشتم پای اینکه بچه بوده خب عقلش نمیرسیده کنجکاو بوده و ... به همین دلیل بخشیدمش
نمیتونم باهاش درست رفتار کنم ، الان رفتارام مثل یه موج شده وقتی یادم میاد فوق العاده بد اخلاق و عصبی ام وقتی هم که یادم نیست عادیم و مهربون برخورد میکنم
چه جوری میتونم پست و ویرایش کنم؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)