نه خدا رو شکر من بعد از اون ماجرا دیگه چیزی ازش ندیدم و اضطرابم هم نسبت به قبل خیلی کمتر شده (اضطراب مربوط به جریانات پارسال)
الان مشکل اصلی من همین اضطراب ناشی از از دست دادن عزیزانم است (که خیانت شوهرم رو هم به این دلیل گفتم که فکر کردم این هم یه جور ترس از دست دادن است)








علاقه مندی ها (Bookmarks)