اگه خواهری داری میتونی به اونم بگی که به مامانت منتقل کنه بعد مامانت که ازت جزئیاتو بپرسه راحت تری
من خودم این جوری به مامانم گفتم
تشکرشده 434 در 128 پست
اگه خواهری داری میتونی به اونم بگی که به مامانت منتقل کنه بعد مامانت که ازت جزئیاتو بپرسه راحت تری
من خودم این جوری به مامانم گفتم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)