سلام، این لینکو با شوهرم که همه ی فکر و ذکرش مادرش و خواهراش (و البته پدرش!) هست چه کار کنم؟ گذاشته بودم تو بوک مارکم .
به خاطر همین چند روز بود که نبودین؟ خیلی دوس داشتم بدونم آخرش چی میشه. چون من خیلی ها رو میشناسم که این مشکلو دارن ولی نمیدونن چی کار کنن. خیلی سخته مشکلتون. چون اکثرا طلاق ها به خاطر دودی بودن مرد. خیانت. چیزهای مشابه اینن. خیلی سخته که به خاطر این آدم جدا شه.
پدرم خیلی از این ضرب المثل استفاده می کنه . من اصالتا ترک هستم. یه ضرب المثلی هست که برات ترجمشو می نویسم: سگ تیمار کردن حالیش نمیشه در حق سگ باید از کلوخ و سنگ استفاده کرد تا بفهمه صاحب داره.
البته خیلی معذرت می خوام که از این لفظ استفاده کردم.
- - - Updated - - -
میدونین مشکل کجاس؟ خانواده دغل بازه شوهر دهن بین هم مثل مال تو بودن. همیشه انگاری داره تو حقشون ظلم میشه. مظلوم جامعه خودشو جلوه میدادن. همیشه میگفتن پسرمون پشتوانه زندگی ماست. تلقین کرده بودن که اگه پسرشون نباشه اینا بدبخت میشن. از این حس نهایت سواستفاده رو می کنن.
وقتی شوهرت می بینه تو بدون اون می تونی سرپات وایستی ولی خانوادش نمی تونن معلومه دیگه. رگ غیرتش!!!!!!!!!!! میزنه بیرون. میره سمت اونا. سرشار از نیاز باش. ظاهر سازی کن.
می دونم چی می گی.پدرشوهر تو هر چقده هم خسیس باشن به پای مال من نمیرسن که باید برن به اسم خسیس ترین اسمشونو تو گینس ثبت کنن.
شعارشون اینه. زن پیدا میشه. خواهر مادرش نه.
ولشون کن با این فرضیات خوش باشن.








علاقه مندی ها (Bookmarks)