با سلام ببخشید دیر جواب دادم.در مقابل رفتارهاش خیلی وقتا سکوت می کنم .ولی همیشه نمی تونم تحمل کنم چون من در محیطی بزرگ شدم که همه با احترام خیلی زیاد با هم برخورد می کنند و شنیدن حرف های زشت برام خیلی سخته.من 5 ساله ازدواج کردم یه دختر 4 ساله دارم و همینطور باردار هستم.خانوادم با ازدواج ما مخالف بودن ما تو شوهر کوچیک زندگی می کنیم خانوادم خوب نمیشناختن اونو برا همین به سختی موافقت کردند با ازدواجمون.من فقط و فقط بخاطر اخلاق و رفتارش باش ازدواج کردم فک می کردم خیلی محترمه! ولی متاسفانه از اون افرادیه که اخلاق بیرون و تو خونه اش از زمین تا اسمونه!به شدت پرخاشگر ه ولی خیلی دلسوز!بعد از حرفهاش همیشه عذر خواهی می کنه منتها به نظرتون منطقیه در طی روز چندین بار این رفتار تکرار بشه!این بخشش و باز بخشش باعث شده نسبت به زندگی خیلی سرد بشم و احساس افسردگی می کنم .البته مشکلات خیلی بیشتری داریم!از خانواده من خوشش نمیاد چون باش مخالف بودن از اول ذهنیت بدی نیبت به اونا داره!ما هر دو شاغلیم و حقوق من از اون بیشتره منتها من بدون اجازه اون نباید یک ریال خرج کنم برای خرید نیازهای خودم باید از اون اجازه بگیرم چون به شدت عصبانی می شه و دوباره فحش و ......با اینکه من به هیچ عنوان اهل خرید و خرج کردن برای خودم نیستم طوری که توی جمع خانوادم همیشه کم میارم !
- - - Updated - - -
واقعا دلم می خواد اگر من مقصرم من رو راهنمایی کنید .بخدا زندگی برای من مثل جهنم شده .
- - - Updated - - -
وقتی سکوت می کنم بعدش عذر خواهی می کنه منتها این رفتار در طی روز چندین باز تکرار میشه!من چطور می تونم روی بقیه روزم تمرکز کنم چندین ساعت باعث ناراحتی و گریه کردن من میشه ،اعصابم رو بهم می ریزه نمی تونم با بچه ام مهربون باشم و به زندگیم فکر کنم .از وقتی باش ازدواج کردم روهم نتونستم چند تا کتاب بخونم در صورتی که من ادم خیلی فعالی بودم به هیچ وجهه وقتم به بطالت نمی گذشت .ولی الان فقط دوست دارم روزم به شب برسه بدون هیچ هدف و انگیزه ای!جالب اینجاست که اون با من خیلی احساس خوشبختی می کنه!چون من تمام خواسته هاشو براورده کردم تا زمانی که هر چی اون بگه من بگم چشم زندگی خوبه ولی برخلافش همه چی جهنم!







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)