به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 39
  1. #21
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 27 آبان 04 [ 04:30]
    تاریخ عضویت
    1392-5-13
    نوشته ها
    688
    امتیاز
    17,063
    سطح
    83
    Points: 17,063, Level: 83
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 287
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,002

    تشکرشده 1,784 در 580 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    121
    Array
    مهرنوش عزیز دوست نازنین من! من در مورد شوهر اولتون نظر ندارم. اما مثل روز روشنه که کیس دومتون خ پر از ریسکه اصلا خود ریسکه!


    1) اختلاف سنی
    2) بیکاری( ایا غ از سر کار نرفتن فعالیت جدیه دیگری دارن. مثل پی گیری یه هدف مشخص؟ هنر یا ورزش ؟...


    خاهر گل من شما که می دونی که دوام عشق زیاد نیست! اونوقت چه دلیلی برات می مونه باهاش ادامه بدی میخای با
    1) تنبلیهاش و توجیهاش که نمی ره سر کار چون بداخلاق میشه! شما دلیل از این بی منطق تر شنیدین؟

    به قول مدیر محترم همدردی:

    کار برای انسان ( به ویژه مردان)، فقط محلی برای کسب درآمد نیست، مسئله عزت نفس، موقعیت اجتماعی، باروری و رشد، بالندگی، مفید بودن، و گریز از بسیاری موارد منفی و .... می باشد.

    در ضمن ایشون بشدت انسان احساس محوری هستن. با هیجاناتشون تصمیم میگیرین: شما فکر کن

    با خانمی میخاد ازدواج کنه که 5 سال بزرگتره؟ اشتباه نکنین این 5 سال شاید برای یه عده اقایون که انتخابشون منطقیه شاید شااااااااااااااااااید مشکلی نباشه اما واسه ای
    ایش.ن چرا! منتظر شنیدن این حرفها باشین : که من جوان بودم شما که تجربه داشتی و بزرگتر بودی و عقلت بیشتر می رسید نباید تن به این ازدواج می دادی!

    انتخاب با خودته اما این رو بدون طلاق دوم به مراتب سخت تر از طلاقه اوله.

    براتون ارزوی خوشبختی دارم

    نیایش به قصد این نیست که خدا را به برآوردن آرزوهایمان وادارد، بلکه برای آن است که اشتیاق به خدا را در ما برافروزد و ما را به سوی خدا فرا ببرد. دیونوسیوس مجعول می گوید:
    "کسی که در قایقی نشسته و طنابی را که از صخره ای به طرفش پرت شده می گیرد و می کشد، صخره را به طرف خود نمی کشد، بلکه خودش و قایق را به صخره نزدیک تر می کند".
    فریدریش هایلر، نیایش، ص 331


  2. 7 کاربر از پست مفید مهرااد تشکرکرده اند .

    del (دوشنبه 25 شهریور 92), deljoo_deltang (چهارشنبه 27 شهریور 92), toojih (سه شنبه 26 شهریور 92), فرهنگ 27 (دوشنبه 25 شهریور 92), فرشته مهربان (پنجشنبه 28 شهریور 92), مهرنوش90 (دوشنبه 25 شهریور 92), خانم ایکس (دوشنبه 14 اسفند 96)

  3. #22
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 19 مهر 93 [ 08:30]
    تاریخ عضویت
    1390-12-04
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    2,018
    سطح
    27
    Points: 2,018, Level: 27
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 132
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    19
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط مهرااد نمایش پست ها
    مهرنوش عزیز دوست نازنین من! من در مورد شوهر اولتون نظر ندارم. اما مثل روز روشنه که کیس دومتون خ پر از ریسکه اصلا خود ریسکه!


    1) اختلاف سنی
    2) بیکاری( ایا غ از سر کار نرفتن فعالیت جدیه دیگری دارن. مثل پی گیری یه هدف مشخص؟ هنر یا ورزش ؟...


    خاهر گل من شما که می دونی که دوام عشق زیاد نیست! اونوقت چه دلیلی برات می مونه باهاش ادامه بدی میخای با
    1) تنبلیهاش و توجیهاش که نمی ره سر کار چون بداخلاق میشه! شما دلیل از این بی منطق تر شنیدین؟

    به قول مدیر محترم همدردی:




    در ضمن ایشون بشدت انسان احساس محوری هستن. با هیجاناتشون تصمیم میگیرین: شما فکر کن

    با خانمی میخاد ازدواج کنه که 5 سال بزرگتره؟ اشتباه نکنین این 5 سال شاید برای یه عده اقایون که انتخابشون منطقیه شاید شااااااااااااااااااید مشکلی نباشه اما واسه ای
    ایش.ن چرا! منتظر شنیدن این حرفها باشین : که من جوان بودم شما که تجربه داشتی و بزرگتر بودی و عقلت بیشتر می رسید نباید تن به این ازدواج می دادی!

    انتخاب با خودته اما این رو بدون طلاق دوم به مراتب سخت تر از طلاقه اوله.

    براتون ارزوی خوشبختی دارم
    ممنون از نظرتون

    خودمم میدونم که ریسک این انتخاب بالاست
    هرچی بهش میگم اصلا قبول نمیکنه و میگه حرف مشاور رو قبول نبوده چون هیچ مشاوری نمیتونه سه سال باهم بودن و عشق و خاطرات مارو درک کنه
    خودم حس میکنم که اصلا علاقه ای به فعالیت شغلی نداره
    و از این تنبلی و تن پروری بیزارم ، بهش پیشنهاد دادم که سر یه کار بره حتی اگه درآمدی هم نداشته باشه
    قبول نمیکرد ولی حالا که می بینه جواب من به خاطر بیکاریش منفی شده میگه که قول نمیده ولی سعی میکنه یه شغل مناسب پیدا کنه
    علاقه ی زیادی به نوشتن و سینما و نقد فیلم داره و میگه که توی خونه سعی میکنه که کار ویراستاری انجام بده
    نمیدونم میشه روی این حرفها و قول ها حساب باز کرد یا نه ؟!
    من از اینکه خودم از صبح تا عصر برم سرکار و شوهرم توی خونه باشه بَدَم میاد
    از طرفی هم درگیر یه حس قوی و یه عشق سه ساله هستم
    زیاد با هم خاطره داریم فراموش کردنش کار سختیه
    و میدونم که زندگی رو نمیشه بر پایه ی فقط عشق و خاطره بنا کرد

    اختلاف سنی مون تا حالا مشکلی واسمون نداشته
    هیچ وقت در برابرش احساس بزرگتری نکردم و حرفی نزدم که بهش بربخوره
    همیشه رعایت این غرور مردونه ش رو کردم
    ولی بارها توی دعوا یا بحث هامون گفته که شرایطتت رو بسنج تو مطلقه هستی و من مجرد
    وقتی بهش میگم یکی از دلایلی که نظرم منفی شده اینه که این حرفها رو ممکنه بعدا هم بزنی ، میگه که دیگه قول میده اینارو نگه

  4. #23
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 27 آبان 04 [ 04:30]
    تاریخ عضویت
    1392-5-13
    نوشته ها
    688
    امتیاز
    17,063
    سطح
    83
    Points: 17,063, Level: 83
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 287
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,002

    تشکرشده 1,784 در 580 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    121
    Array
    مهرنوش جان شما برای ازدواج نباید بنا رو بر این بزاری که بهتر میشه باید بر این بزاری که بدتر میشه.


    دوست عزیز متاسفانه تمام این بر انگیختگیهای جسمی که این عشق رو ایجاد کرده از تب و تاب میافته!


    ادمهای منظقی بی ازارترین ادمهان ( به عقیده من البته) شما نباید از پسری که انقدر احساسی برخورد می کنه توقع منطقی بودن داشته باشه.

    شما این حق رو داری که با ارامش در کنار یه فرد زندگی کنی! بچه شما این حق رو داره که از نعمت یه پدر و مادر خوب برخوردار باشه!


    من فکر م یکنم ایشون دارای خصلت تنبلی هستن! می شناسم اقایونی رو که کار خاصی ندارن اما فعالیتها و اهداف وبژ های دارن و به خاطرش زحمت میکشن! الان در حالت عادی ایشون ویراستاری رو انجام میدن. کلا چطوری روزش رو شب می کنه؟


    اونچه به یه مرد زیبایی م یده و بودن در کنارش رو برای یه خانم لذت بخش یکنه اقتدار و قاطعیت و منطقش هست!

    ایشون هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده سر شما منت میزاره! اگه ایم اتفاق برای من میافتاد و حتی اگه من مجرد بودم به نظر من حتی در شرایطی که شما مجرد بودی و کسی این منت رو می زاشت باید در ادامه باهاش حتما دچار شک می شدی!

    این زندگی شماست و هیچ کس به اندازه خودت موثر نیست. به نظر من یه شکست عشقی سه ساله به مراتب بهتر از یه زندگی ناآرامه.

    نیایش به قصد این نیست که خدا را به برآوردن آرزوهایمان وادارد، بلکه برای آن است که اشتیاق به خدا را در ما برافروزد و ما را به سوی خدا فرا ببرد. دیونوسیوس مجعول می گوید:
    "کسی که در قایقی نشسته و طنابی را که از صخره ای به طرفش پرت شده می گیرد و می کشد، صخره را به طرف خود نمی کشد، بلکه خودش و قایق را به صخره نزدیک تر می کند".
    فریدریش هایلر، نیایش، ص 331


  5. 3 کاربر از پست مفید مهرااد تشکرکرده اند .

    del (دوشنبه 25 شهریور 92), فرشته مهربان (پنجشنبه 28 شهریور 92), مهرنوش90 (دوشنبه 25 شهریور 92)

  6. #24
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 19 مهر 93 [ 08:30]
    تاریخ عضویت
    1390-12-04
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    2,018
    سطح
    27
    Points: 2,018, Level: 27
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 132
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    19
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط مهرااد نمایش پست ها
    من فکر م یکنم ایشون دارای خصلت تنبلی هستن! می شناسم اقایونی رو که کار خاصی ندارن اما فعالیتها و اهداف وبژ های دارن و به خاطرش زحمت میکشن! الان در حالت عادی ایشون ویراستاری رو انجام میدن. کلا چطوری روزش رو شب می کنه؟
    شب ها بیداره و روزها میخوابه ، با این عادتش خیلی مشکل دارم و بارها بهش گفتم دلم میخواد ساعت زندگیت درست باشه
    موقعی هم که بیداره یا مطالعه میکنه یا فیلم می بینه یا توی نت هست
    تقریبا سه سال هست که بیکار توی خونه ست
    در صورتیکه مدرک کارشناسی ارشد داره و قبلا هم برای مدت کمی دبیر بوده
    اوایل میگفت خسته ست و میخواد کمی استراحت کنه
    بعد وضعیت نامشخص زندگی من رو بهانه کرد و گفت وضعیت طلاق تو که مشخص بشه برنامه هایی که برای زندگی دارم رو پیاده میکنم
    ولی دو سال و نیم از طلاق من گذشته ، تصمیممون هم واسه ازدواج قطعی شده ولی کاری انجام نداد

  7. #25
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 فروردین 96 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1392-6-10
    نوشته ها
    834
    امتیاز
    8,579
    سطح
    62
    Points: 8,579, Level: 62
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    785

    تشکرشده 2,768 در 697 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    98
    Array
    برای دوماه (60 روز) با هم هیچ ارتباطی نداشته باشید ... و اجازه بدید که در مورد این موضوع هر دو فکر کنید و دقیقا سر دوماه (با تعیین روز و ساعت و دقیقه) برای احترام به خواسته طرف این عمل را اجرا کنید.
    اگر طرفتان با این شرط موافقط کرد یکمرحله راگذرانده
    اگر تا 30 روز تحمل کردید هردو شما دو مرحله را گذراندید
    اگر 45 روز توانستید تحمل کنید ... عقل توانسته بر شما حاکم شود و مرحله سوم را سپری کردید
    اگر 60 روز گذشت و بدونه وسوسه و بدون توجه به شعارها و توجیهات هنوز بر سر تصمیم خود بودید در مرحله چهارمهستید
    و اگر تماس برقرار شد و اینبار عاقلانه سخن گفتید و بزرگترها در جریان بودند ... ماراهم به جشن عروسیتان دعوت کنید تا شاهد ازدواج دو دوست خوب و عاقل باشم نه دوجنس مخالف نا بالغ.
    منبعش رو نميدونم.




    این روش از دهه 50 (1950) پس از جنگ جهانی دوم در اروپا رواج یافت و باعث شد تعداد ازدواجها به نحو قابل ملاحظه ای کاهش یابد ولی میزان طلاق و قتلهای ناموسی و درگیریهای رایج قبل و پس از ازدواج و همینطور خودکشی و.... کاهش یابد
    در حال حاظر هم انقدر این روند معمول شده که تا شخصی از شخص دیگر تقاضای ازدواج میکند بدونه تامل و چانه زنی زمانی را برای قطع رابطه(منطقی) تعیین میکنند و جالب اینجاست که در این دو ماه هیچ انتظاری از دیگری ندارند و در زمان موعود اگر تماسی برقرار نشد .... تکلیف روشن است کهتقریبا 80 درصد قرار ها بهم میخورد ولی اون 20 درصدکاملا محکم و قابل اطمینان است .... شرایط روانشناسی این روش کاملا تخصصی است و اگر لازم شد عارض میشوم ...البته در ایران بارها این فرایند را توصیه و تجربه کرده ام و جالب اینجا بود که نتیجه 100در 100 ثمر بخش بود .

  8. 3 کاربر از پست مفید صبوری تشکرکرده اند .

    sanjab (چهارشنبه 27 شهریور 92), فرشته مهربان (پنجشنبه 28 شهریور 92), مهرنوش90 (دوشنبه 25 شهریور 92)

  9. #26
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 28 آذر 99 [ 01:10]
    تاریخ عضویت
    1387-2-31
    نوشته ها
    1,208
    امتیاز
    22,636
    سطح
    93
    Points: 22,636, Level: 93
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 714
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteranSocial10000 Experience Points
    تشکرها
    6,336

    تشکرشده 3,618 در 912 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    144
    Array
    مهرنوش جان! شما یک سال و نیم پیش اومدی اینجا و بچه ها راهنمایی های خوبی به شما کردند که جدای از مساله ی همسرت؛ این آقا گزینه ی مناسبی برای شما نیست! اما شما گفتید که من در طی این یک سال عاشق شدم. البته
    خوب میفهمم که احساس شما حتی آن زمان هم عشق نبوده؛ بلکه شور و هیجان و تاب عمیقی بوده که در شما به دلیل دوری از همدیگه؛ قرارنداشتن زیر یک سقف و حس نکردن مشکلات و مسائل ریز و درشت و همین طور ارتباط جنسی بوده که با یه فرد جدید برقرار میشده و تمایلاتی که حتی وقتی روزهای نخستین با همسرتون بودید هم تجربه کرده اید!
    اینکه ما بگیم این آقا احساساتی و هیجانی هستند؛ جای خود؛ اما
    شما احساساتی تر و هیجانی تر هستید و مثل اینکه تصمیمات مهم زندگی تون رو هم بر پایه ی همین احساسات میگیرید.
    شما قبل از اینکه واقعا طلاق گرفته باشید فقط به دلیل اینکه حس قویه مادرانه درونتون شکل گرفته بوده؛ از همسرتون خواستار بچه دار شدن میشید و درست توی همون مواقع میرید و توی نت با مرده دیگه ای آشنا میشید و ارتباط احساسی برقرار میکنید و بعدها صیغه ی ایشون میشید و به دلیل اینکه در شرایط و محیط جدید با مرد جدیدی ارتباط برقرار میکنید؛ فکر میکنید که حالا! خیلی هم موضوع بچه برام مهم نبوده و میتونستم حتی با بی فرزندی هم کنار بیام اما ارتباط جنسی مون هم خیلی خوب نبود!!!!!! با همسرم بعدها به خاطر مشکلات سر این مساله به مشکل برخوردیم؟!!!
    به نظرتون با یه مرد بیکار که از صبح تا شب توی خونه است و خود این بیکاری هزاران مشکل و مساله به وجود میاره؛ مثل همین بی اعتمادی!
    شما بعدها فکر نخواهید که همسرم که حالا از صبح توی خونه است؛ من هم که سرکارم؛ نکنه الان توی نت داره با کس دیگه ای صحبت میکنه؟ یا همسرتون فکر نمیکنن نکنه این زن؛ بخواد بخاطر یک سری مشکلات مرد دیگه ای ارتباط بگیره در حالی که با من ازدواج کرده؟!
    یا هزاران مساله ی دیگه مثل اعتیاد به نت؛ اعتیاد به دیدن فیلم های مخرب، فکرهای مختلف؛ توقعات ایشون از همسرشون (خب؛ خودشون توی خونه بودن؛ سرحال، بانشاط؛ تمیز، شما تازه از سر کار رسیدید؛ خسته اید، باید خونه رو مرتب کنید و غذا بذارید اما ایشون از شما توقع دارن همیشه تمیز باشید، شاداب باشید، نیازهای جنسی شون رو در هر زمانی برآورده کنید!)
    عزیزم؛ تکلیفت رو با خودت روشن کن!
    میخوای که منطقی تصمیم بگیری؟ باید بیشتر فکر کنی! در ضمن همسر سابق شما از موضوع صیغه ی شما مطلع هستند؟ باید خیلی محتاطانه رفتار کنید؛ به نظرتون واکنش همسر شما وقتی بدونن شما در طی این مدت با مرد دیگه ای بوده اید چگونه خواهد بود؟
    ------
    به همه ی این مسائل؛ مساله ی رفت و آمد با خانواده ها و توقعات هر کدوم از شماها و مخالفت اونها رو هم اضافه کنید. و
    باز در آخر این جمله " رو فراموش نکنید؛ شرایط من با شما فرق داره؛ من مجردم و شما مطلقه" این ندای کوچیک بعد از ازدواج تبدیل به فریاد خواهد شد!

    آرزوهایم مشخص است و دست یافتنی و
    من
    برای رسیدن به آنها نهایت تلاش خود را خواهم داشت!
    و امروز
    من شاکرم! شاکرم که خداوندی دارم که
    آرزوهایم رو به من هدیه دادند و
    منه انسان
    چیزی رو نخواهم ساخت، حتی دیگر لیستی نخواهم نوشت، من!!
    من سر طاعت در برابر لیستی که به من هدیه میدهد برمیآورم.


  10. 4 کاربر از پست مفید del تشکرکرده اند .

    deljoo_deltang (چهارشنبه 27 شهریور 92), فرشته مهربان (پنجشنبه 28 شهریور 92), مهرنوش90 (دوشنبه 25 شهریور 92), صبوری (دوشنبه 25 شهریور 92)

  11. #27
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 19 مهر 93 [ 08:30]
    تاریخ عضویت
    1390-12-04
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    2,018
    سطح
    27
    Points: 2,018, Level: 27
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 132
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    19
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط del نمایش پست ها

    میخوای که منطقی تصمیم بگیری؟ باید بیشتر فکر کنی! در ضمن همسر سابق شما از موضوع صیغه ی شما مطلع هستند؟ باید خیلی محتاطانه رفتار کنید؛ به نظرتون واکنش همسر شما وقتی بدونن شما در طی این مدت با مرد دیگه ای بوده اید چگونه خواهد بود؟
    ------

    باز در آخر این جمله " رو فراموش نکنید؛ شرایط من با شما فرق داره؛ من مجردم و شما مطلقه" این ندای کوچیک بعد از ازدواج تبدیل به فریاد خواهد شد!

    ممنون از راهنمایی های خوبتون

    همسر سابقم از اینکه کسی توی زندگیم هست خبر داره
    و به تازگی هم بهش گفتم که قراره خونه بگیریم و زندگی مون رو شروع کنیم
    ولی شاید باورتون نشه که هنوز هم امید داره من برگردم
    ولی نمیدونه که با اون صیغه کردم
    هرچند که اگه بفهمه هم باز موضوع عوض نمیشه و من رو میخواد

    در مورد جمله ای که گفتید خیلی باهاش حرف میزنم ، میگم تو وقتی الان این حرف رو به من میزنی بعدا توی زندگی که معلومه
    ولی میگه که اینطور نیست و قول میده و میگه تو منو عصبانی میکنی که این رو میگم
    منم بهش میگم خب بهتره با کسی زندگی کنم که شرایطش مثه خودم باشه که اگه عصبانیش کردم این حرف رو به من نزنه
    در هر صورت زیر بار نمیره !

  12. #28
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 19 مهر 93 [ 08:30]
    تاریخ عضویت
    1390-12-04
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    2,018
    سطح
    27
    Points: 2,018, Level: 27
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 132
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    19
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    خیلی دو دلم و تردید دارم
    تکلیف این همه احساس و عشق این وسط چی میشه ؟!
    یعنی تصمیم گیری برای یه زندگی فقط باید بر اساس عقل باشه و بس ؟!
    آیا با یه عشق نمیشه زندگی شروع کرد و مشکلات رو حل کرد ؟!
    توروخدا کمکم کنید ...

  13. #29
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 27 آبان 04 [ 04:30]
    تاریخ عضویت
    1392-5-13
    نوشته ها
    688
    امتیاز
    17,063
    سطح
    83
    Points: 17,063, Level: 83
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 287
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,002

    تشکرشده 1,784 در 580 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    121
    Array
    مهرنوش عزیز بله اوضاع سخته! اما باور کنین ادمه دادن با اقای دوم وقتی نخان منششون رو عوض کنن واقعا سخت تره!

    اما در مورد اقای اول. شما می تونی یه فرصت بدی و دوباره بررسی کنی! نه اینکه الزاما ایشون رو انتخاب کنی!

    من حس می کنم شما از ترس تنهایی دارین خودتون رو از چاله تو چاه می ندازین! تنهایی خ بده اما با وجود ادمها تنها بودن بدتره!

    موفق باشین

    نیایش به قصد این نیست که خدا را به برآوردن آرزوهایمان وادارد، بلکه برای آن است که اشتیاق به خدا را در ما برافروزد و ما را به سوی خدا فرا ببرد. دیونوسیوس مجعول می گوید:
    "کسی که در قایقی نشسته و طنابی را که از صخره ای به طرفش پرت شده می گیرد و می کشد، صخره را به طرف خود نمی کشد، بلکه خودش و قایق را به صخره نزدیک تر می کند".
    فریدریش هایلر، نیایش، ص 331


  14. 4 کاربر از پست مفید مهرااد تشکرکرده اند .

    deljoo_deltang (چهارشنبه 27 شهریور 92), فرهنگ 27 (سه شنبه 26 شهریور 92), فرشته مهربان (پنجشنبه 28 شهریور 92), مهرنوش90 (سه شنبه 26 شهریور 92)

  15. #30
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array
    اگر سوالتون اینه که با عشقی که الان دارید میشه زندگی کرد جوابش اینه که نه نمیشه. عشق درش پویایی هست، پیشرفت هست. تکاپو هست. اگر دیدی این عشق حتی بعد از سه سال دنبال بهانه برای ادامه رخوت هست یعنی از اولم عشق نبوده بلکه یک کشش بوده برای برطرف کردن نیازها. این چه عشقیه که برای دوامش مشا باید به این فکر کنی که حالا حقوقی که داری بدی یک مرد دیگه هم بخوره. من نمی دونم اصلا مردی که دوست نداشته باشه کار کنه میشه روش اسم مرد گذاشت یا نه. معمولا یک مرد رو بزور باید از سر کار کشوند خونه بعد این آقا رو باید به زور فرستاد سر کار. می تونی یک عمر هر روز التماس شوهرت رو بکنی که بره سر کار ؟ دومین مشکل اساسی که یا آقا د ارن به نحوه آشناییشون با شما بر می گرده. می تونی به مردی که به زنی که هنوز در تعهد یک مرد دیگست ابراز علاقه می کنه اعتماد کنی؟ این نوع آشناییتون باعث شده که شناختتون از هم دچار اختلال بشه و احساسات جلوی چشمتون رو گرفته. من نشانه هایی که بعدها توی زندگیتون مشکل ساز خواهد شد رو لیست می کنم. مثل روز برای من روشنه که زندگی با این آقا پسر در آینده برای شما یک شکست دیگه رو به همراه داره. 1- پشیمونی از طلاق اول و تردید در رجوع 2- احساس محور بودن خانم و آقا 3- ارتباط گیری غیر متعارف در زمان تاهل از دو طرف 4- عوض شدن جای زن و مرد در زندگی 5- وعده و وعید دادن برای سر کار رفتن به مدت 2 سالبدون محقق کردن 6- اختلاف سنی 7- منت گذاشتن سن خانم 8- پنهان کاری صیغه درحال حاضر و سن در ابتدا از خانواده ها 9-مخالفت خانواده پسر و احتمالا دختر با ازدواج و عدم حمایت آنان 10- بیکاری و تنبلی پسر و ....
    هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
    و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند

  16. 4 کاربر از پست مفید deljoo_deltang تشکرکرده اند .

    del (پنجشنبه 28 شهریور 92), فرشته مهربان (پنجشنبه 28 شهریور 92), نوروزیان. (چهارشنبه 27 شهریور 92), مهرنوش90 (شنبه 30 شهریور 92)


 
صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:26 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.