سلام dani
من با این جمله گرد آفرید موافقم:
معمولا شرکت در چنین بحثهایی خوبست ولی به نظر پیشرفت ملموسی بر آن بار نیست.نوشته اصلی توسط گرد آفرید
باید بدانیم که همیشه کسانی هستند که دنیا را طور دیگر می بینند و یا در گاهی اوقات خیال می کنند....
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
سلام dani
من با این جمله گرد آفرید موافقم:
معمولا شرکت در چنین بحثهایی خوبست ولی به نظر پیشرفت ملموسی بر آن بار نیست.نوشته اصلی توسط گرد آفرید
باید بدانیم که همیشه کسانی هستند که دنیا را طور دیگر می بینند و یا در گاهی اوقات خیال می کنند....
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)