سلام dani
من با این جمله گرد آفرید موافقم:
نقل قول نوشته اصلی توسط گرد آفرید
یک چیزی بهت می گویم،که اگر دلت را از فکر جواب دادن به من و نیز مغزت را از اندیشه های محدود تهی کرده و دیدت را گسترده تر کنی،برای مزاجت خوبه:
معمولا شرکت در چنین بحثهایی خوبست ولی به نظر پیشرفت ملموسی بر آن بار نیست.
باید بدانیم که همیشه کسانی هستند که دنیا را طور دیگر می بینند و یا در گاهی اوقات خیال می کنند....