سلام خانم
متن شما رو خوندم
اول در مورد شخصی که سوال کرده بودید: من خیلی دوست دارم به تمام افرادی که درخواستی مطرح می کنند کمک کنم، و از خدا می خوام که بهم نیرو بده تا بتونم از عهده این کار بر آیم..
فعلا هیچ قرصی نخورید. اثرات فیزیولوژیک اضطراب در شما بسیار زیاده، و تمام مواردیکه گفتید مربوط به اضطراب شدید شما می شه، البته با توجه به سن شما، می تونه ریشه در سندرم سی سالگی هم داشته باشه که کنترل نشده و الان در مورد شما کمی شدت گرفته
ما در حال حاضر در مورد این سندرم با خانم pooh در تاپیکی با عنوان مشاوره تخصصی pooh با sci داریم پیش می ریم شما هم اونجا رو بخونید و هر پستی رو که خوندید یک تشکر زیرش بگذارید تا من ببینم
اما لازمه برای شما که فورا به یک مشاور خوب بصورت حضوری مراجعه کنید، و بعد احتمالا به روانپزشک جهت بعضی دارو درمانیها ارجاع داده می شوید
نگران نباشید دوره درمان شما زیاد طولانی نیست، و اگر زودتر به فکر بودید به این مراحل نمی رسید اما چون از کودکی استرس و اضطراب شدید دارید، اثرات فیزیولوژیکش رو الان می بینیم
با توکل به خدا و این اطمینان که خدا دوستتون داره خیلی زیاد، بهتون با قطعیت می گم که خوب می شید و طی ماههای اینده احساسی بهتر رو تجربه خواهید کرد
" مشاوره خیلی جدی است، بعد اگر مشاور حضوری گفت روانپزشک، به پزشک مراجعه می کنید"
سوالی بود بپرسید
از خانم دختر مهربون که یاد اوری کردند سپاسگزارم









علاقه مندی ها (Bookmarks)