سلام پینار جان.
خوبی؟
آفرین !!!! خیلی خوشم اومد که داری از این فرصت به بهترین نحو استفاده میکنی و برای ارشد میخونی ! اصلا نگران نباش. ارشد تو تمام رشته ها با کارشناسی فرق داره... وقت آزادت بیشتره... میتونی بری سر کار و حسابی جبران کنی این روزها رو که فشار مالی اذیتت میکنه.
مهم روحیه خوب خودته که خودت رو پیدا کردی و داری درس میخونی.
اون موضوع هم حل میشه.
بالاخره یه اقدامی میشه نگران نباش. مهم تصمیمیه که در درون مییری نه اتفاقاتی که در بیرون میفته.








علاقه مندی ها (Bookmarks)