منم با نظر دوستان موافقم,تاپیک شما از اساس ایراد داره ,شما غصه زندگیتون رو بخورین که از دست نره,شما خیلی خوشبختین که به خاستگاریتون نیومد بعدا خیانت کنه!!گرچه این عمل اصلا خیانت نیست,چون تعهدی به شما نداشته,باهاتون معاشرت کرده,نپسندیده!خوشحال باشین که زندگی جدیدی رو شروع کردین








علاقه مندی ها (Bookmarks)