سلام دوست عزیز.
با خوندن تاپیکت به یاد یه بیماری ای افتادم به نام "بیماری دانشجویان "
که تمام دانشجوهای پزشکی مدام فکر می کنن هر بیماری ای رو که استاد تدریس می کنه ، علائمش رو در خودشون می بینن و با خود بیمار انگاری ، به خودشون تلقین می کنن که اون بیماری رو دارن.
به نظر من از تمرکز روی خودت خازج شو . از رشته ت فقط برای انجام شغل استفاده کن. نه اینکه اون رو روی خودت تست کنی.
احساس می کنم بیشتر مواردی که گفتی اثرات تلقینه .
امیدوارم بتونی رفعشون کنی.![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)