به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 18

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 29 اردیبهشت 93 [ 09:17]
    تاریخ عضویت
    1392-5-20
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    80
    سطح
    1
    Points: 80, Level: 1
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered
    تشکرها
    55

    تشکرشده 8 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام خانم رهایی
    درکتون می کنم
    من هم دقیقاً مثل شما بودم رابطه خیلی خوبی با برادرم داشتم و خیلی بهش وابسته بودم ، دوری اون را بیش تر از دوروز نمی تونستم تحمل کنم
    بعد از ازدواجش خیلی اذیت می شدم چون می تونم میگم تنها دوست صمیمی را از دست داده بودم
    اوایل خیلی برام سخت بود اما بعد از مدتی عادت کردم و این اتفاق جنبه های مثبت زیادی برام داشت:

    رابطه ام با مادرم بهتر شد قبلاً تموم درد و دلهام با برادرم بود چون اختلاف سنیم با مادرم زیاد بود ،

    رابطه ام با خدا خیلی بیشتر و بهتر شد کم کم سمت کتابهای مذهبی و ... رفتم از لحاظ حجاب تغییر کردم

    الان که ازدواج کردم چون شرایط خودم را دیدم خیلی بهتر موقعیت خواهر شوهرم را درک می کنم و باهاش ارتباط برقرار می کنم بعضی مواقع به شوهرمم هم یادآوری می کنم که شوهرم حتی به شوخی هم خواهرش را ناراحت نکنه.

    سعی کنید جلوی زن برادرتون به برادرتون محبت نکنید چون یه حس حسادت پیدا میکنه و سعی می کنه از شما دوری کنه ، ازش تعریف کنید ، کم کم باید خودتون را بهش نزدیک کنید و نشون بدید که دوستش دارید .

    انشالله به وقتش یه همسر مناسب و خوب نصیبتون میشه.
    ویرایش توسط *پرستو* : شنبه 16 شهریور 92 در ساعت 23:47

  2. 5 کاربر از پست مفید *پرستو* تشکرکرده اند .

    asemani (شنبه 16 شهریور 92), del (سه شنبه 16 مهر 92), shapoor (یکشنبه 17 شهریور 92), نگاه (شنبه 16 شهریور 92), رهایی (شنبه 16 شهریور 92)

  3. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 22 اسفند 92 [ 21:26]
    تاریخ عضویت
    1392-3-03
    محل سکونت
    زیرطاق کبود
    نوشته ها
    226
    امتیاز
    1,316
    سطح
    20
    Points: 1,316, Level: 20
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    104

    تشکرشده 162 در 83 پست

    Rep Power
    36
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط *پرستو* نمایش پست ها
    سلام خانم رهایی
    درکتون می کنم
    من هم دقیقاً مثل شما بودم رابطه خیلی خوبی با برادرم داشتم و خیلی بهش وابسته بودم ، دوری اون را بیش تر از دوروز نمی تونستم تحمل کنم
    بعد از ازدواجش خیلی اذیت می شدم چون می تونم میگم تنها دوست صمیمی را از دست داده بودم
    اوایل خیلی برام سخت بود اما بعد از مدتی عادت کردم و این اتفاق جنبه های مثبت زیادی برام داشت:

    رابطه ام با مادرم بهتر شد قبلاً تموم درد و دلهام با برادرم بود چون اختلاف سنیم با مادرم زیاد بود ،

    رابطه ام با خدا خیلی بیشتر و بهتر شد کم کم سمت کتابهای مذهبی و ... رفتم از لحاظ حجاب تغییر کردم

    الان که ازدواج کردم چون شرایط خودم را دیدم خیلی بهتر موقعیت خواهر شوهرم را درک می کنم و باهاش ارتباط برقرار می کنم بعضی مواقع به شوهرمم هم یادآوری می کنم که شوهرم حتی به شوخی هم خواهرش را ناراحت نکنه.

    سعی کنید جلوی زن برادرتون به برادرتون محبت نکنید چون یه حس حسادت پیدا میکنه و سعی می کنه از شما دوری کنه ، ازش تعریف کنید ، کم کم باید خودتون را بهش نزدیک کنید و نشون بدید که دوستش دارید .

    انشالله به وقتش یه همسر مناسب و خوب نصیبتون میشه.
    من وشماجفت هم هستیم دقیقا دریک شرایط

  4. 2 کاربر از پست مفید نگاه تشکرکرده اند .

    *پرستو* (شنبه 16 شهریور 92), رهایی (یکشنبه 17 شهریور 92)

  5. #3
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 شهریور 92 [ 01:08]
    تاریخ عضویت
    1392-6-16
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    38
    سطح
    1
    Points: 38, Level: 1
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    14

    تشکرشده 4 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    راستی من 27 سالمه...دارم واسه دکترا میخونم

    - - - Updated - - -

    اسمانی عزیز نزدیکه یه سال و نیم هست که ازدواج کردن


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 آبان 94, 19:18
  2. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 تیر 93, 10:16
  3. پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: یکشنبه 27 بهمن 92, 14:10

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:32 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.