دوست عزیزچرابه جای حل مسئله صورت مسئله روپاک میکنی ابتداتکلیفت روباخودتون مشخص کنید ببیند عزیزم شماخودتون میگوییدمیدونم احساساتم درگیربوده ولی بازهم به این موضوع فکرمیکنیدوقتی اقاپسربراحتی بااین موضوع کناراومدندوبه سراغ زندگی ودرس برگشتندچراشمانتونید؟پس اگربخواهیدمیتوانید همه افکارروکناربگذاریدچون به این نتیجه رسیدیداحساس درگیربوده ازنوشروع کنیدوقتی ایشون رودیدیدفرارنکنید به عنوان یه تجربه نگاهشون کنیدتجربه ای که برای شماتلخ بود ولی تجربه بزرگی بود بعدخوب درسهاتون روبخونید وگامهای موفقیت روطی کنید
امادرباره ازدواج هرکس نظرخاص خودش رودارد اکثرامعتقدندکه تاشش ماه بعدازجدایی نبایدبه فکرفرددیگری بود چون ازنظراحساسی جایگزین فردقبل میشود ولی من معتقدم ادم اگرمنطقی فکرکندمیتواند ادم قبلی راکناربگذاردوبه فردجدیدفکرکند
دوست من بعدازچهارسال وبعدازخواستگاری رسمی به دلایلی جداشد یک هفته بعدخواستگارداشت ونامزدکرد ومشکلی هم بانامزدش نداشت چون وقتی ازدوست قبلیش جداشد این موضوع روپذیرفت که بایستی به زندگی عادیش ادامه بده ونبایدتاسف بخوره ماتم بگیره که فلانی رفت میگفت اون رفته من نبایدبهش فکرکنم واقعاهم اینکارروکرد والان چندساله ازدواج کرده ولی یه بارنگفته این مشکل رودارم اون مشکل رودارم الان یه دخترخوشگل هم داره
- - - Updated - - -
دوست عزیزچرابه جای حل مسئله صورت مسئله روپاک میکنی ابتداتکلیفت روباخودتون مشخص کنید ببیند عزیزم شماخودتون میگوییدمیدونم احساساتم درگیربوده ولی بازهم به این موضوع فکرمیکنیدوقتی اقاپسربراحتی بااین موضوع کناراومدندوبه سراغ زندگی ودرس برگشتندچراشمانتونید؟پس اگربخواهیدمیتوانید همه افکارروکناربگذاریدچون به این نتیجه رسیدیداحساس درگیربوده ازنوشروع کنیدوقتی ایشون رودیدیدفرارنکنید به عنوان یه تجربه نگاهشون کنیدتجربه ای که برای شماتلخ بود ولی تجربه بزرگی بود بعدخوب درسهاتون روبخونید وگامهای موفقیت روطی کنید
امادرباره ازدواج هرکس نظرخاص خودش رودارد اکثرامعتقدندکه تاشش ماه بعدازجدایی نبایدبه فکرفرددیگری بود چون ازنظراحساسی جایگزین فردقبل میشود ولی من معتقدم ادم اگرمنطقی فکرکندمیتواند ادم قبلی راکناربگذاردوبه فردجدیدفکرکند
دوست من بعدازچهارسال وبعدازخواستگاری رسمی به دلایلی جداشد یک هفته بعدخواستگارداشت ونامزدکرد ومشکلی هم بانامزدش نداشت چون وقتی ازدوست قبلیش جداشد این موضوع روپذیرفت که بایستی به زندگی عادیش ادامه بده ونبایدتاسف بخوره ماتم بگیره که فلانی رفت میگفت اون رفته من نبایدبهش فکرکنم واقعاهم اینکارروکرد والان چندساله ازدواج کرده ولی یه بارنگفته این مشکل رودارم اون مشکل رودارم الان یه دخترخوشگل هم داره








علاقه مندی ها (Bookmarks)