يعني ساختن من با اون مهم نيست مثلا اگه من بهش گفتم برفرض مثال بريم x پارتي اون كه با من و حرفام مي سازه بايدنوشته اصلی توسط wem
بگه باشه .
تشکرشده 1,607 در 499 پست
يعني ساختن من با اون مهم نيست مثلا اگه من بهش گفتم برفرض مثال بريم x پارتي اون كه با من و حرفام مي سازه بايدنوشته اصلی توسط wem
بگه باشه .
کنجکاو (چهارشنبه 20 شهریور 87)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)