دانا جان اين حرف رو نزن.اون از روز اولي كه به دنيا اومده اون خانم توي سرنوشتش رقم خورده بوده.
در ضمن هيچوقت واسه كسي اروزي بدبختي نكن
تشکرشده 197 در 81 پست
دانا جان اين حرف رو نزن.اون از روز اولي كه به دنيا اومده اون خانم توي سرنوشتش رقم خورده بوده.
در ضمن هيچوقت واسه كسي اروزي بدبختي نكن
a_b (چهارشنبه 20 شهریور 87)
تشکرشده 88 در 46 پست
من از ته دلم ارزو نمی کنم حالا ارزوی بدبختی کنم اون که طوریش نمیشه
من دارم عذاب میبینم
دانا (چهارشنبه 20 شهریور 87)
تشکرشده 88 در 46 پست
ممنون از اون ماجرا الان ماها گذشته چیزی که فهمیدم این بود این اقا از من خواستگاری کرده بود البته با بابام صحبت کرده بود و بابام جواب رد بهش داده بود اینو بعدها فهمیدم ولی دلیل بابامو نفهمیدم که چرا این کعرو کرده روم نمیشه از بابام علتشو بپرسم؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)