با سلام.
انرژی عاطفی شما بسیار بالا یه نظر میاد. نیاز به محبت و غمخواری دارید. این رو میفهمم.
اتفاقا من اصلا نمیخوام شما رو سرزنش کنم. شما دل خیلی رحیمی دارید.و میتونید ازش خوب استفاده کنید.
میتونید از راههای مختلفی این نیرو رو مصرف کنید.
مثلا میتونید برید خونه سالمندان و به پدربزرگ و مادر بزرگهایی که سالهاست بچه هاو نوه هاشون نیومدن بهشون سر بزنن
و توی دلشون تمام غم دنیا جمع شده سر بزنید. غم بزرگیه که همه عمرت رو بذاری برای بچه هات و بعد بذارنت تو خونه سالمندان و سرت منت بزارن که داریم خرج نگهداریت رو هم میدیم.
میتونید برید محل نگهداری کودکان بی سرپرست و به بچه هایی که حسرت نوازش یک پدر رو دارن محبت کنید. میتونید بغلشون کنید و با تمام قلبتون درد اونها رو حس کنید.
میتونید به بیمارهایی که بیماری های خاص دارن و نیاز به کمک مالی دارن حتی در حد کم مثلا ماهی 20 هزار تومن کمک کنید.
میتونید توی همین تالار با کسانی که دردی دارن همدردی کنید و کمکشون کنید.
میتونید با این دل مهربون که میخواد همدردی کنه، برای همه ی اون کسانی که قدرت کمک بهشون رو ندارید، از ته دل دعا کنید.
و......
به اینها فکر کنید. اینها برای صرف انرژیتون کافی هستند؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)