به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 5 نخستنخست 12345
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 46 , از مجموع 46
  1. #41
    کارشناس افتخاری

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1390-1-25
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,231
    امتیاز
    15,345
    سطح
    79
    Points: 15,345, Level: 79
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,934

    تشکرشده 5,973 در 1,154 پست

    Rep Power
    148
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط sajad2020 نمایش پست ها
    سلام دوست عزیز ممنون از اینکه پیگیر هستید من مجددا با مامانشون تماس گرفتم و گفتم میخوام خانوادم رو بفرستم مجددا خواستگاری که گفتن نه اصلا الان قصد ازدواج نداره و باید درسش تموم بشه.
    ایا من میتونم به شخصه خودم نظر دختر خانم رو بدونم؟حق دارم یا خیر؟
    سلام
    پس برويد وقتي درسشون تموم شد برگرديد!
    در مورد سوالي كه پرسيديد بله حق داريد نظر دختر خانم رو بدونيد! اما متاسفانه،‌ صلاحيت نداريد! مي دونيد ما خيلي كارها رو حق داريم انجام بديم اما بايد صلاحيت اون حق رو بدست بياريم! شما وقتي به سن 15 سال تمام رسيديد مي تونستيد مستقيما نظر خانم رو در مورد ازدواج بپرسيد... اما صلاحيتش رو نداشتيد! حالا به نظرم يك كاري رو بايد انجام بديد، صبور باشيد و كاملا اين بانوي محترم رو فراموش كنيد
    نظر قطعي بانو، منفي است و ايشون در حال حاضر به ازدواج فكر نمي كنند.

    سوالي بود بپرسيد

  2. 4 کاربر از پست مفید sci تشکرکرده اند .

    khaleghezey (سه شنبه 25 شهریور 93), sajad2020 (سه شنبه 12 شهریور 92), فرهنگ 27 (جمعه 15 شهریور 92), باران بهاری11 (سه شنبه 12 شهریور 92)

  3. #42
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 06 شهریور 94 [ 00:38]
    تاریخ عضویت
    1392-4-24
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    2,007
    سطح
    27
    Points: 2,007, Level: 27
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 143
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    36

    تشکرشده 18 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنون اما اگه در طول این مدت این دختر خانم ازدواج کردن چی؟اونوقته که من خودمو سرزنش میکنم اینطو ر نیست؟
    یه سوال دیگه الان دختره فکر میکنه من منتظرش نیستم چون بار اخر به مامانش گفتم انشاللله دختر خانم شما خوشبخت بشن.میتونم حتی با اس ام اس به دختر خانم بگم که من منتظرشون میمونم

  4. کاربر روبرو از پست مفید sajad2020 تشکرکرده است .

    sci (جمعه 15 شهریور 92)

  5. #43
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 06 شهریور 94 [ 00:38]
    تاریخ عضویت
    1392-4-24
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    2,007
    سطح
    27
    Points: 2,007, Level: 27
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 143
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    36

    تشکرشده 18 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط sci نمایش پست ها
    سلام
    پس برويد وقتي درسشون تموم شد برگرديد!
    در مورد سوالي كه پرسيديد بله حق داريد نظر دختر خانم رو بدونيد! اما متاسفانه،‌ صلاحيت نداريد! مي دونيد ما خيلي كارها رو حق داريم انجام بديم اما بايد صلاحيت اون حق رو بدست بياريم! شما وقتي به سن 15 سال تمام رسيديد مي تونستيد مستقيما نظر خانم رو در مورد ازدواج بپرسيد... اما صلاحيتش رو نداشتيد! حالا به نظرم يك كاري رو بايد انجام بديد، صبور باشيد و كاملا اين بانوي محترم رو فراموش كنيد
    نظر قطعي بانو، منفي است و ايشون در حال حاضر به ازدواج فكر نمي كنند.

    سوالي بود بپرسيد
    سلام سوال پرسیدم چرا جواب نمیدید؟ممنون

  6. #44
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 آذر 92 [ 00:11]
    تاریخ عضویت
    1392-5-18
    نوشته ها
    44
    امتیاز
    193
    سطح
    3
    Points: 193, Level: 3
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    108

    تشکرشده 36 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array
    وفقتی این دختر تنها هستند میتونید خواهر یا مادرتون رو بفرستید تا مزه دهنشو بفهمید
    خودتو برید شاید گیج بازی بشه
    به نظرم همین کار بهتره,مادرت یا خواهرتو بفرس بره باهاش حرف بزنه
    به هر حال این دختر از خونه بیرون میاد دیگه
    مدرسه میره,دانشگاه ... هرجا که میره راحت میتونید باهاش حرف بزنید
    این کارو بکن ببین اگه موافق بود ,صبر کن تا درسش تموم بشه

  7. کاربر روبرو از پست مفید adelm تشکرکرده است .

    sajad2020 (جمعه 15 شهریور 92)

  8. #45
    کارشناس افتخاری

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1390-1-25
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,231
    امتیاز
    15,345
    سطح
    79
    Points: 15,345, Level: 79
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,934

    تشکرشده 5,973 در 1,154 پست

    Rep Power
    148
    Array
    خب ببخشید! ندیدم! الان دیدم...
    بله امکان داره که ایشون هفته آینده هم ازدواج کنند، این احتمال برای هر دختر مجری ممکنه!
    بله امکان داره که شما هم خودتون رو سرزنش کنید، اما کار درستی نیست! شما حق ندارید خودتون رو سرزنش کنید! چون شما با کمال احترام، به خواستگاری ایشون رفته اید... و ایشون جوابشون منفی بوده!
    خیلی کار خوبی کردید که برای ایشون آرزوی خوشبختی کردید اما مگر قبل از این دختر خانم، منتظر شما بودند که حالا نیستند؟ ( جواب این سوال مهمه! )
    شما متاسفانه نمی تونید با اس ام اس با ایشون صحبت کنید. ولی اگر صلاحیتی در خود احساس کردید روزی، می تونید کاملا جرات مندانه ، ایشون رو از پدرشون خواستگاری کنید! ولی شرط اول داشتن صلاحیته!
    ببینید شما می خواهید یک عمر ، با یک نفر زندگی کنید! پس باید تصمیم مهمی بگیرید و برای این تصمیم مهم باید پارامترهایی رو قبول بشید! باید مهارتهای لازم رو بدست آورده باشید... باید سرمایه لازم رو داشته باشید و باید شیوه برآمدن از هزینه های زندگی رو تا پنج سال آینده بطور کامل برای خودتون، نه برای دختر خانم، خانواده و یا دیگران، دقیقا برای خودتون روشن کرده باشید! اینهایی که گفتم حداقل هاست!
    به نظرم فعلا پاسخ خانم رو منفی در نظر بگیرید تا این حداقل ها رو کسب کنید. من به شما اطمینان می دم که وقتی این حداقل ها رو کسب کنید نظرتون روی این خانم نیست!

    موفق باشید

  9. 4 کاربر از پست مفید sci تشکرکرده اند .

    khaleghezey (سه شنبه 25 شهریور 93), sajad2020 (جمعه 15 شهریور 92), فرهنگ 27 (جمعه 15 شهریور 92), فرشته مهربان (شنبه 30 شهریور 92)

  10. #46
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 06 شهریور 94 [ 00:38]
    تاریخ عضویت
    1392-4-24
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    2,007
    سطح
    27
    Points: 2,007, Level: 27
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 143
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    36

    تشکرشده 18 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط sci نمایش پست ها
    خب ببخشید! ندیدم! الان دیدم...
    بله امکان داره که ایشون هفته آینده هم ازدواج کنند، این احتمال برای هر دختر مجری ممکنه!
    بله امکان داره که شما هم خودتون رو سرزنش کنید، اما کار درستی نیست! شما حق ندارید خودتون رو سرزنش کنید! چون شما با کمال احترام، به خواستگاری ایشون رفته اید... و ایشون جوابشون منفی بوده!
    خیلی کار خوبی کردید که برای ایشون آرزوی خوشبختی کردید اما مگر قبل از این دختر خانم، منتظر شما بودند که حالا نیستند؟ ( جواب این سوال مهمه! )
    شما متاسفانه نمی تونید با اس ام اس با ایشون صحبت کنید. ولی اگر صلاحیتی در خود احساس کردید روزی، می تونید کاملا جرات مندانه ، ایشون رو از پدرشون خواستگاری کنید! ولی شرط اول داشتن صلاحیته!
    ببینید شما می خواهید یک عمر ، با یک نفر زندگی کنید! پس باید تصمیم مهمی بگیرید و برای این تصمیم مهم باید پارامترهایی رو قبول بشید! باید مهارتهای لازم رو بدست آورده باشید... باید سرمایه لازم رو داشته باشید و باید شیوه برآمدن از هزینه های زندگی رو تا پنج سال آینده بطور کامل برای خودتون، نه برای دختر خانم، خانواده و یا دیگران، دقیقا برای خودتون روشن کرده باشید! اینهایی که گفتم حداقل هاست!
    به نظرم فعلا پاسخ خانم رو منفی در نظر بگیرید تا این حداقل ها رو کسب کنید. من به شما اطمینان می دم که وقتی این حداقل ها رو کسب کنید نظرتون روی این خانم نیست!

    موفق باشید
    sلام ممنون قبلا با دختره از طریق اس ام اس ارتباط داشتن و ایشون گفتنهر چی خدا بخواد دیگه اس ندادم تاحالا-
    ببخشید شما فقط از نظر مالی صلاحیت بنده رو تایید میکنید؟من میتونم
    من میخوام خودم ببینم خود دختره مزه دهنش چیه؟قط همین اگه لازم باشه 10 سال دیگه صبر میکنم اما نه اینکه حتما توی این چند سال حتما باید با مان ازدواج کنه نه فرقش اینه که من حداقل توی این چند سال میتونم امیدوار باشم تموم

  11. کاربر روبرو از پست مفید sajad2020 تشکرکرده است .

    adelm (شنبه 16 شهریور 92)


 
صفحه 5 از 5 نخستنخست 12345

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 26 بهمن 94, 19:57
  2. کسایی که تجربه ی جدایی دارن کمکم کنن چطوری تونستید با شرایط جدید کنار بیاین؟میخوام به ارامش برسم
    توسط dooo در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 39
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 آبان 94, 11:47
  3. کمکم کنید تا بتونم شوهرمو به زندگی برگردونم ودیگه حرفی از جدایی نزنه.
    توسط sarina_1362 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 58
    آخرين نوشته: شنبه 21 شهریور 94, 18:55
  4. راهنمایی درباره نامه برای تولد شوهرم
    توسط farnaz35 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 05 بهمن 93, 12:03
  5. پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: چهارشنبه 09 مرداد 92, 19:59

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:32 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.