تکرار: ( به دلیل عدم توجه مراجع)
در مورد سوالات ۵، ۶ و هفت جواب دقیقتری می خوام. سوال رو خوب بخونید و بعد جواب بدید
تا زمانیکه پاسخها درست و دقیق نباشند، جلوتر نمی رویم!
پاسخ سوالات امیر حسین در پست 16:
به نظر شما من برم و دختر بازی کنم یا نه؟
خیر! اصلا من متوجه این واژه نشدم! دختر بازی یعنی چی؟؟ مگه دختر خانمها عروسکند که شما برید باهاشون بازی کنید؟ یا مگه اسباب بازی شما هستند؟
شما سن من بودید و اگر جای من بودید چی کار می کردید؟
واقعیت اینه که من وقتی هم سن شما بودم درس می خوندم! اون زمان من دانشجوی ممتاز دانشگاه بودم (چون سوال کردید گفتم) و البته با دختران هم کلاسیم هم مثل پسرهای هم کلاسیم دوست بودم و با هم ارتباطات خوبی داشتیم و البته ازدواج تنها چیزی بود که بهش فکر نمی کردم چون هیچ صلاحیتی نداشتم
شما الان که ازدواج کردید . چه عقیده ای دارید . انتخابتون بر پایه چه معیاری بوده ( لطفا شعاری نباشه!)
یکی از ارزشها می تونه زیبایی باشه که بدون تردید معیار من هم بوده. معیارها و صلاحیت لازم برای کسی که میخواد ازدواج کنه، دو بخشه که هر کدوم باید جداگانه بررسی بشه، یکی مربوط به شماست که بسیار مهمه و موضوع اصلی شما همینه! شما باید صلاحیت لازم رو اول بدست بیارید! بعدش معیارهای انتخاب شماست، که فرد به فرد متفاوته ولی وجوه مشترک زیادی داره!
الان چه عقیده ای دارید . بعد از ازدواج زندگی شما تغییر کرده یا نه؟
نمی دونم باید در چه موردی عقیده ام رو بگم؟ اگر در مورد زیبایی همسر، باید بگم، چیزی نیست که باقی بمونه و ثابت باشه... اما هرگز برام مهم نبوده که دیگران من رو به خاطر انتخابم تحسین کنند! راستی اگر یک روزی تو خیابون یکی بهت بگه چقدر خانمت خوشگل و خوش هیکله! کاش زن من بود!!!! و یا از زیبایی های همسرت تعریف کنه، خوشحال می شی یا می کشیش؟؟؟؟ پسر خوب! این که همسرت زیبا باشه خیلی خوبه اما نه برای تحسین دیگران! ماشین که نمی خری!!!! می خوای زن بگیری...
من دیروز ازدواج نکردم که... اما طبیعی است که بعد از ازدواج شرایط بطور کامل تغییر خواهد کرد و البته اگر مهارتهای لازم رو بدست نیاورده باشی، مثل کسی می مونی که بدون اینکه اطلاعاتی داشته باشه، بره سر جلسه امتحان! مسلما مردود می شه.... و البته وای به حال زمانیکه بخوای به جای کسب مهارت و دانش، فقط امتحان بدی و از طریق امتحان بخوای چیزی یاد بگیری! به نظرت شدنیه؟
مشکل اساسی شما: کمبود اعتماد به نفس شدید! نداشتن عزت نفس. به نظرم باید روی این دو کار کنید با مشاوره حضوری حداقل 10 ساعت. چون برخورد چهره به چهره با مشاور حضوری برای شما لازمه









علاقه مندی ها (Bookmarks)