به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 20

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 مهر 92 [ 00:07]
    تاریخ عضویت
    1392-6-15
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    46
    سطح
    1
    Points: 46, Level: 1
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    5
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    آیا به خواستگاری دختری که یه بار جواب رد شنیدم برم؟

    با سلام به همه دوستان و کارشناسان عزیز

    واقعیت از این قراره که تازه کارشناسی ارشدم تموم شده و قصد ازدواج دارم و برای اولین بار به خواستگاری دختری رفتم که تقریبا 9 سال از من کوچیکتره و امسال می خواد کنکور بده و از آشنایان خیلی دور و همشهریمون هست.

    خلاصه بعد از هماهنگی های لازم به خواستگاری رفتیم و جلسه شروع شد

    صحبت هایی که کردیم به این صورت بود

    اولش خودم رو براش معرفی کردم بعدش راجع به اعتقادات صحبت کردم و ازش پرسیدم نماز و روزه تا چه اندازه براتون اهمیت داره و ایشون گفتن مهمه و نماز و روزه می خونم

    بعدش راجع به مادیات سوال کردم که ایشون گفتن برام اهمیتی نداره(البته وضع مالیشون خیلی خوبه و من تقریبا هی چی ندارم)

    بعدش راجع به حجاب باهاش صحبت کردم، بهش گفتم که هرطور دوست دارید می تونید بگردید اما بعضی مواقع چون من تو کار دولتی هستم تو مراسم دولتی باید چادر بپوشید و ایشون گفتن من اصلا با چادر مشکلی ندارم
    یا بهشون گفتم اگه یه زمانی با هم بیرون بریم و موای شما بیرون باشه و ازتون بخوام موهاتون رو بدین تو ناراحت می شین؟ و ایشون گفتن نه ناراحت نمی شم

    راجع به ادامه تحصیلش صحبت کردم و گفتم موافق ادامه تحصیلشمونم و خودم هم می خوام دکترا بخونم

    راجع به اینکه تو کارای خونه به مادرش کمک می کنه صحبت کردم و ایشون گفتن کمک می کنم ولی آشپزی بلد نیستم و بعد از ازدواج یاد می گیرم

    بیشتر تو جلسه من صحبت می کردم و ایشون جواب می داد و زمانی که ازشون می خواستم سوالی بپرسن ایشون می گفتن سوالی ندارم

    خلاصه حدود یک ساعت جلسه طول کشید و من ازشون خواستم بقیه بمونه برای یه جلسه دیگه
    زمانی که پا شدیم بریم به سمت جمع ایشون گفتن اگر جلسه دیگه ای وجود داشته باشه!؟

    به فرداش مادرش زنگ زد و جواب منفی داد و دلیلشم این بود که دخترم گفته اخلاقمون با هم جور نیست و می خوام برا کنکور درس بخونم و وقت ندارم

    حالا دوستان صلاح می دونید دوباره پا پیش بذارم؟
    ویرایش توسط m-d : جمعه 15 شهریور 92 در ساعت 10:22


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:18 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.