سلام خانمی!
به نظرم به همسرت بگو یه مقدار نگران همسرت و خودت و زندگیت هستی!
به یه روانپزشک هم مراجعه کن تا با یه داروی ضد اضطراب بتونی کمی آرومتر بشی!
این دو روز هم سعی کن آروم باشی و فکرهای منفی رو از ذهنت دور کنی!
تو با این روش زودتر از اینکه همسرت فکری بکنه خودت زندگیت رو تلخ می کنی!








علاقه مندی ها (Bookmarks)