با سلام
به نظر من تفاوت سنی زیاد مهم نیست یعنی نمیشه به عنوان یک اصل مهم به اون نگاه کرد اصل مهم درانتخاب درک متقابل .شاید به این دلیل که خودم هم یک چنین انتخابی داشتم اینطوری قضاوت می کنم چون خودم هم 5 سال از طرف مقابلم بزرگتر هستم اگر نظر من استباه است لطفا راهنمایی کنید