به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 8 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 71 تا 80 , از مجموع 87
  1. #71
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 21 شهریور 92 [ 20:43]
    تاریخ عضویت
    1392-6-01
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    47
    سطح
    1
    Points: 47, Level: 1
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registered
    تشکرها
    2

    تشکرشده 5 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بله Estaf جان. حرف شما کاملا درسته .اما من اعتقاد دارم دعا و ارتباط با خدا خوبه چون به آدم ، امید به زندگی میده، اما اینکه همش انتظار داشته باشیم با دعای خالی و هیچکاری همیجوری مشکل حل بشه، این عجیب میشه.
    چند وقتیه دیگه قرآن خوندن یا دعا کردن باعث آرامشم نمیشه ، اما ناامید نیستم و دنبال راه حلم.
    راستش چند هفته دیگه کار تدریس من شروع میشه، و یه مدته همش نگرانم، نکنه باز بیخوابی بهم رو بیاره یا استرس زیاد مانع از این بشه درست تدریس کنم، من خیلی وقته ارتباطم با جمع رو از دست دادم. یه راهکاری که پیدا کردم اینه که روزا بیشتر از خونه بیام بیرون. قبلا نیم ساعت بود اونم مسجد. الان سعی میکنم به چند ساعت برسونمش مثلا امروز 3 ساعت بود، اما باز مشکل اینجاست که من با تعداد خیلی کمی اونم فامیل و یه دوست ،صمیمی هستم. نمیدونم چیکار کنم؟!!

  2. کاربر روبرو از پست مفید alias136790 تشکرکرده است .

    m_eros (یکشنبه 10 شهریور 92)

  3. #72
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 خرداد 93 [ 13:17]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    نوشته ها
    149
    امتیاز
    1,443
    سطح
    21
    Points: 1,443, Level: 21
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 57
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    182

    تشکرشده 105 در 70 پست

    Rep Power
    0
    Array
    چقد دلم میخواد بخوابم بعد بیدار شم ببینم همه چیز کابوس بوده بعدش با آرامش بخوابم ...
    تو این چند روز حالم خیلی بهتر بود فقط به خودم فکر کردم هیچ چیزو هیچ کس دیگه واسم مهم نبود

  4. کاربر روبرو از پست مفید m_eros تشکرکرده است .

    alias136790 (دوشنبه 11 شهریور 92)

  5. #73
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 آبان 92 [ 09:48]
    تاریخ عضویت
    1392-5-19
    نوشته ها
    134
    امتیاز
    597
    سطح
    11
    Points: 597, Level: 11
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdrive31 days registered500 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 194 در 88 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط alias136790 نمایش پست ها
    بله Estaf جان. حرف شما کاملا درسته .اما من اعتقاد دارم دعا و ارتباط با خدا خوبه چون به آدم ، امید به زندگی میده، اما اینکه همش انتظار داشته باشیم با دعای خالی و هیچکاری همیجوری مشکل حل بشه، این عجیب میشه.
    چند وقتیه دیگه قرآن خوندن یا دعا کردن باعث آرامشم نمیشه ، اما ناامید نیستم و دنبال راه حلم.
    راستش چند هفته دیگه کار تدریس من شروع میشه، و یه مدته همش نگرانم، نکنه باز بیخوابی بهم رو بیاره یا استرس زیاد مانع از این بشه درست تدریس کنم، من خیلی وقته ارتباطم با جمع رو از دست دادم. یه راهکاری که پیدا کردم اینه که روزا بیشتر از خونه بیام بیرون. قبلا نیم ساعت بود اونم مسجد. الان سعی میکنم به چند ساعت برسونمش مثلا امروز 3 ساعت بود، اما باز مشکل اینجاست که من با تعداد خیلی کمی اونم فامیل و یه دوست ،صمیمی هستم. نمیدونم چیکار کنم؟!!
    من نمیگم مذهب و خدا کلا بده ولی من با این نظر که این چیزا درمان هست باید همه برن طرفش مخالفم
    دوستمون میگن اصلا فکر این نباشید مشکلی دارین، فکر درمانش هم نباشین و فقط توکل کنین به خدا و دعا کنین ولی همین انجمن رو مطالعه کنین میبینین افراد با همین نسخه دعا و نگرفتن جواب چه ضربه هایی خوردن و مشکلاتشون چند برابر شده
    من میگم مذهب و دین اصلا خوب نیست و جز توهم چیزی درش وجود نداره ولی اگر کسی با استفاده از اینچیزا ارامشی پیدا میشه و تسکینی برای مشکلاتش هست من خیلی هم خوب میدونم که فرد بره سمت دین و خدا و ازش استفاده کنه
    درست مثل یه داروی شیمیایی که هم تاثیر مثبت داره و هم عوارض و فقط باید دید تاثیر مثبتش بیشتره یا منفی
    پس خیلی خوبه که دعا و خدا به شما ارامش میده ولی کسی مثل من تا وقتی دنبال این موارد بود بدتر ارامشم رو گرفته و هزاران سوال بی جواب برام وجود داشت که باعث سردرگمی و ناراحتیم بود و وقتی جواب سوالاتم رو پیدا کردم و دین و مذهب جدا شدم ارامش خیلی زیاد وارد زندگیم شد و از این جنبه بسیار راحت شدم چون جواب سوالاتم رو جایی دیگه پیدا کردم

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط m_eros نمایش پست ها
    چقد دلم میخواد بخوابم بعد بیدار شم ببینم همه چیز کابوس بوده بعدش با آرامش بخوابم ...
    تو این چند روز حالم خیلی بهتر بود فقط به خودم فکر کردم هیچ چیزو هیچ کس دیگه واسم مهم نبود
    به خودتون سخت نگیرین و سعی کنین با خودتون راحت باشین
    کاملا طبیعه مشکلی که مدت زیادی هست وجود داره چند روزه از بین نمیره پس حتی حالا که دوباره احساس ناراحتی دارین فقط مثل یه پروسه زودگذر بهش نگاه کنین و به خودتون بگین فردا دوباره همون حال خوب خواهد بود
    فقط مهم اینه به این احساس بد اجازه ندین پر رنگ بشه و دوباره فقط سعی کنین روی خودتون تمرکز کنین و تمام جهان اطراف رو فراموش کنین انگار که وجود ندارن

  6. #74
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 خرداد 93 [ 13:17]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    نوشته ها
    149
    امتیاز
    1,443
    سطح
    21
    Points: 1,443, Level: 21
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 57
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    182

    تشکرشده 105 در 70 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Estaf نمایش پست ها
    من نمیگم مذهب و خدا کلا بده ولی من با این نظر که این چیزا درمان هست باید همه برن طرفش مخالفم
    دوستمون میگن اصلا فکر این نباشید مشکلی دارین، فکر درمانش هم نباشین و فقط توکل کنین به خدا و دعا کنین ولی همین انجمن رو مطالعه کنین میبینین افراد با همین نسخه دعا و نگرفتن جواب چه ضربه هایی خوردن و مشکلاتشون چند برابر شده
    من میگم مذهب و دین اصلا خوب نیست و جز توهم چیزی درش وجود نداره ولی اگر کسی با استفاده از اینچیزا ارامشی پیدا میشه و تسکینی برای مشکلاتش هست من خیلی هم خوب میدونم که فرد بره سمت دین و خدا و ازش استفاده کنه
    درست مثل یه داروی شیمیایی که هم تاثیر مثبت داره و هم عوارض و فقط باید دید تاثیر مثبتش بیشتره یا منفی
    پس خیلی خوبه که دعا و خدا به شما ارامش میده ولی کسی مثل من تا وقتی دنبال این موارد بود بدتر ارامشم رو گرفته و هزاران سوال بی جواب برام وجود داشت که باعث سردرگمی و ناراحتیم بود و وقتی جواب سوالاتم رو پیدا کردم و دین و مذهب جدا شدم ارامش خیلی زیاد وارد زندگیم شد و از این جنبه بسیار راحت شدم چون جواب سوالاتم رو جایی دیگه پیدا کردم


    منم با دعا و نیایش به یه آرامش نسبی میرسم ولی مطلق نه ... بارها هم شده چیزی از خدا از ته دلم درخواست کردم کمتر از 24 ساعت بهش رسیدم اون لحظه فک میکردم معجزه شده ولی دیگه درخواست نمیکنم چون بعضی از خواسته هامون به ضررمون تموم میشه ... اما این مشکلی که اقای Estaf میگه منم دارم یعنی سوالای عجیب غریب به ذهنم میرسه که آخرش میگم یعنی واقعا خدایی وجود داره ؟ ولی اینو مطمئنم یه نیرویی وجود داره ... الانم تو این چند روز که میگم بهتر شدم شبا چند صفحه از تفسیر قرآنو میخونم ...نمیگم تاثیرش خوبه یا بد ولی فک میکنم باید بخونم


    - - - Updated - - -


    به خودتون سخت نگیرین و سعی کنین با خودتون راحت باشین
    کاملا طبیعه مشکلی که مدت زیادی هست وجود داره چند روزه از بین نمیره پس حتی حالا که دوباره احساس ناراحتی دارین فقط مثل یه پروسه زودگذر بهش نگاه کنین و به خودتون بگین فردا دوباره همون حال خوب خواهد بود
    فقط مهم اینه به این احساس بد اجازه ندین پر رنگ بشه و دوباره فقط سعی کنین روی خودتون تمرکز کنین و تمام جهان اطراف رو فراموش کنین انگار که وجود ندارن
    سعی میکنم ... گاهی اوقات میرم بیرون یهو خیلی ناگهانی یه استرس عجیبی میگیرم حالم بد میشه ...اما دائم دارم اینو تو ذهن خودم تکرار میکنم که باید نسبت به رفتار آدما بی تفاوت باشم و فقط بخندم . خیلی ام پرخاشگر شدم یعنی اصلا دست خودم نیست مثلا با مامانم حرف میزم یه چیزی میگه زود از کوره در میرم اما پشیمون میشم میگم اونا که گناهی ندارن

  7. #75
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    Estaf من احساس می کنم بدون اینکه بخوام در حقت کار بدی کردم. چون بهم خیلی کمک کرده بودی با راهنماییات می خواستم کمک کوچیکی کنم گفتم شارژ نداری من به اقای sci پیام خصوصی بزنم که بیان راهنماییت کنن. اما متاسفانه انگار اماده نبودی و باید از قبل با خودت هماهنگ می کردم. الانم بهشون حساس شدی انگار. در صورتی که مقصر منم.
    این وسط من مقصرم چون نادانی کردم در نظر نگرفتم امادگی خودتو. لطفا شما و اقای sci منو ببخشید.
    هر وقت خودت می خواستی می تونستی شارژ بگیری و خودت پست بدی یا اینکه بگی اینجا توی یکی از پست هات و بخوای که یکی به جات پیام خصوصی بده. دخالت بی جایی کردم :( درس خوبی بود واسم اما خواهش می کنم بهشون حساس نشو. لطفا منو ببخشید.
    ممنون.
    ویرایش توسط meinoush : پنجشنبه 14 شهریور 92 در ساعت 12:04

  8. #76
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 آبان 92 [ 09:48]
    تاریخ عضویت
    1392-5-19
    نوشته ها
    134
    امتیاز
    597
    سطح
    11
    Points: 597, Level: 11
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdrive31 days registered500 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 194 در 88 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط meinoush نمایش پست ها
    Estaf من احساس می کنم بدون اینکه بخوام در حقت کار بدی کردم. چون بهم خیلی کمک کرده بودی با راهنماییات می خواستم کمک کوچیکی کنم گفتم شارژ نداری من به اقای sci پیام خصوصی بزنم که بیان راهنماییت کنن. اما متاسفانه انگار اماده نبودی و باید از قبل با خودت هماهنگ می کردم. الانم بهشون حساس شدی انگار. در صورتی که مقصر منم.
    این وسط من مقصرم چون نادانی کردم در نظر نگرفتم امادگی خودتو. لطفا شما و اقای sci منو ببخشید.
    هر وقت خودت می خواستی می تونستی شارژ بگیری و خودت پست بدی یا اینکه بگی اینجا توی یکی از پست هات و بخوای که یکی به جات پیام خصوصی بده. دخالت بی جایی کردم :( درس خوبی بود واسم اما خواهش می کنم بهشون حساس نشو. لطفا منو ببخشید.
    ممنون.
    مینوش جان بهیچ وجه همچین چیزی نیست
    الان که گفتی من یادم افتاد ایشون واسه منم نظر دادن وگرنه اصلا یادم نبود نظر ایشون درباره تاپیک خودم رو
    اینقدر هم ادم بی منطق و بی شعوری نیستم اینجوری با کسی دچار مشکل بشم و کسی دربارم نظر بده یا حتی انتقاد کنه من بخوام روش حساس بشم و در صدد جبران یا خراب کردنش باشم
    واقعا ناراحتم شدم همچین فکری دربارم کردی

    من یه نظر خیلی کلی دادم درباره سایت و کلا مشاوره در ایران و اتفاقا توی چندتا تاپیک دیگه هم اشاره کردم و فقط اونجا نبود
    ایشون چون توی اون تاپیک نظر دادن فکر کردن من منظورم فقط شخص ایشون بوده و هرچند من جواب دادم ولی پستهام حذف شده
    من اصلا نمیدونم ایشون تخصصشون چی هست ولی هیچ علاقه ای هم ندارم بدونم چون شخص ایشون برای من اصلا مهم نیستن و نظر من خیلی کلی درباره مشاورها بود
    ایشون هم از این دایره خارج نیستن و مطالبشون هیچ بار علمی و روانشناختی نداره و فقط صحبتهای کلیشه ای ارائه میدن مثل تمام مشاور هایی که حداقل من دیدم

    پس من از تو ممنونم که بفکرم بودی و کار خوبی هم کردی و اگر اهل قسم بودم حتی برات قسم میخوردم که من اصلا بخاطر نظر ایشون درباره خودم روشون حساس نشدم و اصلا در خاطرم نبوده نظر ایشون درباره من
    واقعا ادمی بسیار بیشعور و بی منطق خواهم بود اگر همچین تفکری داشته باشم

    منظورت رو هم از امادگی نمیفهمم ولی اگر منظورت اینه قدرت انتقاد شنیدن و کمک گرفتن رو ندارم کاملا اشتباه میکنی
    مثالش فقط یک پست 2خطی از خانوم نیلا که فقط اسم یه اختلال رو گفتن و من رفتم دربارش تحقیق کردم و خیلی چیزها رو فهمیدم و تاپیک دیگم در همین مورد بود
    پس من امادگی هم انتقاد هم کمک و هم حتی به چالش کشیده شدن رو دارم ولی قرار نیست کسی حرفای کلیشه ای بدون بار علمی تحویل من بده فقط بخاطر عنوان کاربریش من به به و چه چه بزنم و چشم بسته قبول کنم
    ایشون حتی دیگه زحمت به خودشون ندادن سوالات بعدی من رو جواب بدن و حتی اگر بار علمی دارن من رو به چالش بکش تا من اگر اشتباه میکنم به اشتباهاتم پی ببرم

    من بازم از تو ممنونم و واقعا اگر همچین فکری دربارم داری و هنوز این تصویر یه انسان بی منطق و عقده ای رو ازم داری برای خودم باید متاسف باشم.

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط meinoush نمایش پست ها
    Estaf من احساس می کنم بدون اینکه بخوام در حقت کار بدی کردم. چون بهم خیلی کمک کرده بودی با راهنماییات می خواستم کمک کوچیکی کنم گفتم شارژ نداری من به اقای sci پیام خصوصی بزنم که بیان راهنماییت کنن. اما متاسفانه انگار اماده نبودی و باید از قبل با خودت هماهنگ می کردم. الانم بهشون حساس شدی انگار. در صورتی که مقصر منم.
    این وسط من مقصرم چون نادانی کردم در نظر نگرفتم امادگی خودتو. لطفا شما و اقای sci منو ببخشید.
    هر وقت خودت می خواستی می تونستی شارژ بگیری و خودت پست بدی یا اینکه بگی اینجا توی یکی از پست هات و بخوای که یکی به جات پیام خصوصی بده. دخالت بی جایی کردم :( درس خوبی بود واسم اما خواهش می کنم بهشون حساس نشو. لطفا منو ببخشید.
    ممنون.
    مینوش جان بهیچ وجه همچین چیزی نیست
    الان که گفتی من یادم افتاد ایشون واسه منم نظر دادن وگرنه اصلا یادم نبود نظر ایشون درباره تاپیک خودم رو
    اینقدر هم ادم بی منطق و بی شعوری نیستم اینجوری با کسی دچار مشکل بشم و کسی دربارم نظر بده یا حتی انتقاد کنه من بخوام روش حساس بشم و در صدد جبران یا خراب کردنش باشم
    واقعا ناراحتم شدم همچین فکری دربارم کردی

    من یه نظر خیلی کلی دادم درباره سایت و کلا مشاوره در ایران و اتفاقا توی چندتا تاپیک دیگه هم اشاره کردم و فقط اونجا نبود
    ایشون چون توی اون تاپیک نظر دادن فکر کردن من منظورم فقط شخص ایشون بوده و هرچند من جواب دادم ولی پستهام حذف شده
    من اصلا نمیدونم ایشون تخصصشون چی هست ولی هیچ علاقه ای هم ندارم بدونم چون شخص ایشون برای من اصلا مهم نیستن و نظر من خیلی کلی درباره مشاورها بود
    ایشون هم از این دایره خارج نیستن و مطالبشون هیچ بار علمی و روانشناختی نداره و فقط صحبتهای کلیشه ای ارائه میدن مثل تمام مشاور هایی که حداقل من دیدم

    پس من از تو ممنونم که بفکرم بودی و کار خوبی هم کردی و اگر اهل قسم بودم حتی برات قسم میخوردم که من اصلا بخاطر نظر ایشون درباره خودم روشون حساس نشدم و اصلا در خاطرم نبوده نظر ایشون درباره من
    واقعا ادمی بسیار بیشعور و بی منطق خواهم بود اگر همچین تفکری داشته باشم

    منظورت رو هم از امادگی نمیفهمم ولی اگر منظورت اینه قدرت انتقاد شنیدن و کمک گرفتن رو ندارم کاملا اشتباه میکنی
    مثالش فقط یک پست 2خطی از خانوم نیلا که فقط اسم یه اختلال رو گفتن و من رفتم دربارش تحقیق کردم و خیلی چیزها رو فهمیدم و تاپیک دیگم در همین مورد بود
    پس من امادگی هم انتقاد هم کمک و هم حتی به چالش کشیده شدن رو دارم ولی قرار نیست کسی حرفای کلیشه ای بدون بار علمی تحویل من بده فقط بخاطر عنوان کاربریش من به به و چه چه بزنم و چشم بسته قبول کنم
    ایشون حتی دیگه زحمت به خودشون ندادن سوالات بعدی من رو جواب بدن و حتی اگر بار علمی دارن من رو به چالش بکش تا من اگر اشتباه میکنم به اشتباهاتم پی ببرم

    من بازم از تو ممنونم و واقعا اگر همچین فکری دربارم داری و هنوز این تصویر یه انسان بی منطق و عقده ای رو ازم داری برای خودم باید متاسف باشم.

  9. کاربر روبرو از پست مفید Estaf تشکرکرده است .

    meinoush (پنجشنبه 14 شهریور 92)

  10. #77
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    ممنون از پاسخت. تصویری که از تو داشتمو دارم خیلی هم خوبه اصلا اونطوری که گفتی نبوده. من خودم یه مقدار حساسم هی یادم میره بقیه مثله من نیستن. پس اصلا ایشونو یادت نبود که اینجا برات نظر دادن :)
    منظورم از امادگی امادگی ذهنی بود. من بیشتر وقتا باید از قبل بدونم قراره چی بشه یه امادگی ذهنی پیدا کنم حالا هر موضوعی که باشه. منظورم این بود.
    موفق باشی و ممنون .

  11. #78
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 خرداد 93 [ 13:17]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    نوشته ها
    149
    امتیاز
    1,443
    سطح
    21
    Points: 1,443, Level: 21
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 57
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    182

    تشکرشده 105 در 70 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دفعه قبل که به پزشک مراجعه کرده بودم 3 تا قرص تری فلوئوپرازین ، ترازودن ، الپرازولام تجویز کرد ؟ تنها تاثیرش رو خوابم بود . به نظر شما این قرصا واقعا به درد من میخوره ؟؟؟؟ 3 تا قرص بعد هیچ تاثیری نداشته باشه

  12. #79
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 آبان 92 [ 09:48]
    تاریخ عضویت
    1392-5-19
    نوشته ها
    134
    امتیاز
    597
    سطح
    11
    Points: 597, Level: 11
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdrive31 days registered500 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 194 در 88 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط m_eros نمایش پست ها
    دفعه قبل که به پزشک مراجعه کرده بودم 3 تا قرص تری فلوئوپرازین ، ترازودن ، الپرازولام تجویز کرد ؟ تنها تاثیرش رو خوابم بود . به نظر شما این قرصا واقعا به درد من میخوره ؟؟؟؟ 3 تا قرص بعد هیچ تاثیری نداشته باشه
    هر3 اینها روی خواب تاثیر دارن ولی هم برای اضطراب و استرس شدید و هم افسردگی مفید هستن
    ببینید دارو بتنهایی فقط مگر روی خواب یا استرس و افسردگی تاثیر داشته باشه و یعنی روی جسم و مغز ولی روان رو باید با روان درمانی روش کار بشه
    من توصیه نمیکنم داروها رو قطع کنین ولی اگر احساس خوبی ندارین با پزشکتون حتما در میون بزارین و همزمان روان درمانی هم انجام بدین و فقط به امید دارو نباشین

  13. #80
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 خرداد 93 [ 13:17]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    نوشته ها
    149
    امتیاز
    1,443
    سطح
    21
    Points: 1,443, Level: 21
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 57
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    182

    تشکرشده 105 در 70 پست

    Rep Power
    0
    Array
    من به هیچ وجه قصد ندارم دارو رو قطع کنم چون میدونم بدون دارو حل نمیشه ... نسبت به اینا احساس خوبی ندارم ... چطوری میخواد منو روانکاوی کنه هیچکس نمیتونه مشکل منو بفهمه ... خودمم نمیفهمم برم بگم چمه ؟


 
صفحه 8 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 04 فروردین 94, 19:00
  2. دوستان فکر کردن به پزشکی قانونی داره من را نابود می کنه
    توسط نوروزیان. در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: جمعه 01 فروردین 93, 03:00
  3. تجربیات دوستان در کمک روانپزشک و دارو
    توسط Estaf در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 86
    آخرين نوشته: جمعه 15 شهریور 92, 12:02
  4. دانشنامه پزشکی.
    توسط حسین پور در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: جمعه 09 بهمن 88, 10:29

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:54 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.