خوب منم تاپیک درست کردم اما بیشتر از یکی دو پاسخ بهش داده نشده , من منظور شما رو میفهمم , اما اگه قرار باشه هر کسی بیاد از روی خوش گذرونی و تفریح جواب بده دیگه خوندن پاسخ ها لطفی نداره البته با یک ایده مناسب میشه این مشکل رو حل کرد , مثلا شما بیاید و پست های اعضارو بخونید و هر کدوم از دوستان که به نظرتون پست های منطقی و بهتری داده اند رو انتخاب کنید براشون پیام خصوصی بفرستید و ازشون جواب بخواید مطمعنا جواب بهتر و دقیق تری میگیرید . راستی اسم من هادی راک هست هادی روک اشتباست , موفق باشید.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)