دوست عزیز ایشونم حق انتخاب دارن شما همین که اختیار موندن و نموندنشونو گذاشتید پای خودشون یعنی حسن نیتتونو ثابت کردید. دوست عزیز شما اگه برای ایشون همسر خوبی باشی و نیازهای عاطفیشونو تامین کنی ایشون احساس خوشبختی می کنن. خوشبخت شدن فقط توی پول نیست اگه بخواید و ایمان داشته باشید می تونید همسر خوبی برای ایشون بشید. کافیه براش مردی باشی که درکش کنه و بهش محبت کنه این چیزیه که خیلی از خانوم ها با وضع مالی خوب در حسرتشن. اگه شما ایشونو دوست نداشتی یه بحث دیگه بود ولی هم ایشون شمارو دوست داره و هم شما ایشونو پس بذارید خودش راجع به زندگیش تصمیم بگیره نه شما.
پدرم روضه رضوان به دو گندم بفروخت
من چرا ملک جهان را به جوی نفروشم
علاقه مندی ها (Bookmarks)