اگر این آقا دوست پسر هست ، همدردی این روابط را حتی به قصد ازدواج قبول ندارد چه رسد به اینکه بخواهد در هدیه خریدن
کمک دهد .
اگر ایشون نامزد رسمی هست که باید دید در چه مرحله ای هستید و اصلاً آیا در مرحله ای که بشود هدیه داد هستید یا خیر .
بنا به اشاره شما به نظر می رسد رسمیتی در این رابطه هنوز به وجود نیامده و احتمالا ًشما دوست هستید یا اینکه در مرحله
شناخت زیر نظر خانواده هستید . شکل اول را که همدردی به شما کمکی نمی تواند بکند ، شکل دوم هم که درست نیست
در مرحله شناخت وارد این فازها که تحریک عواطف و وابستگی است و موجب تحریف شناخت می شود شوید








پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)