دانا جان اين حرف رو نزن.اون از روز اولي كه به دنيا اومده اون خانم توي سرنوشتش رقم خورده بوده.
در ضمن هيچوقت واسه كسي اروزي بدبختي نكن
تشکرشده 197 در 81 پست
دانا جان اين حرف رو نزن.اون از روز اولي كه به دنيا اومده اون خانم توي سرنوشتش رقم خورده بوده.
در ضمن هيچوقت واسه كسي اروزي بدبختي نكن
a_b (چهارشنبه 20 شهریور 87)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)