دوست عزیز! فعلا خودت رو نکش
سربازی اصلا راحت نیست، خیلی هم سخته! خیلی کارها سخته، ایا به نظرت هر کاری سخت بود ادم باید برای انجام ندادنش بره خودش رو بکشه؟ اون هم با استامینوفن؟؟؟
درسته شما شرایط سختی داشتید و شاید کسی رو نداشتید که با شما همدلی کنه، اما به نظر شما این دلیل برای اینکه خودت رو بکشی کافیه! به نظرم کافی نیست!
حالا تنها کاری که باید بکنید اینه که بلند شید و وسایلتون رو جمع و جور کنید و فردا به خدمت برگرديد و اگر خیلي بهتون سخت می گیرند می تونيد نامه ای رو به بازرسی تنظيم کنید
موفق باشید









علاقه مندی ها (Bookmarks)