راستش چون دل به زندگي كردن تو ايران نبستم و هميشه هدفم روي زندگي در خارج از ايران بوده حتي تمايل به تغيير دادن وضعيتم رو هم ندارم همش ميخوام برم و اين فكر داره اذيتم ميكنه كه چرا وقتي ميتونم تو شرايطي كه ميخوام زندگي كنم بايد جايي باشم كه زندگي كردن توش برابر با زندان راستش چند بار تصميم گرفتم برم بليطمو گرفتم و همه كارهامو جور كردم اما مادرم خيلي توي زندگيم دخالت ميكنه من خيلي دوستش دارم و براش احترام قائلم اما اين دخالتهاش باعث ميشه كه من از زندگي مورد نظرم دور بمونم
اون ميگه شرايط بهتر ميشه و هممون با هم ميريم اما به چه قيمتي ؟من بهد از ٢ سال كه اينجا بودم چه حاصلي. داشته زندگيم كه بخواد از اين به بعد داشته باشه
- - - Updated - - -
راستش چون دل به زندگي كردن تو ايران نبستم و هميشه هدفم روي زندگي در خارج از ايران بوده حتي تمايل به تغيير دادن وضعيتم رو هم ندارم همش ميخوام برم و اين فكر داره اذيتم ميكنه كه چرا وقتي ميتونم تو شرايطي كه ميخوام زندگي كنم بايد جايي باشم كه زندگي كردن توش برابر با زندان راستش چند بار تصميم گرفتم برم بليطمو گرفتم و همه كارهامو جور كردم اما مادرم خيلي توي زندگيم دخالت ميكنه من خيلي دوستش دارم و براش احترام قائلم اما اين دخالتهاش باعث ميشه كه من از زندگي مورد نظرم دور بمونم
اون ميگه شرايط بهتر ميشه و هممون با هم ميريم اما به چه قيمتي ؟من بهد از ٢ سال كه اينجا بودم چه حاصلي. داشته زندگيم كه بخواد از اين به بعد داشته باشه
- - - Updated - - -
شما كاملاً درست ميگين اما من متاسفانه از نظر مالي هنوز به خانواده وابسته ام و نميتونم بدون مشورت اونها كاري بكنم و به حمايت اونها نياز دارم تا وقتي كه شغل مورد نظرم رو در كشوري كه ميخوام برم پيدا كنم بنابراين بايد مدارا كنم
و مادرم كه خيلي به من و خواهرم وابسته است همش جلوي راهم سد ميزاره و سعي داره كه تا وقتي كه تحصيل خواهرم تموم ميشه منو اينجا نگه داره ولي خواهرم چند بار تاكيد كرده كه نميخواد از ايران بره و ميخواد درسشو اينجا ادامه بده
واقعاً توي وضعيت گيج كننده اي هستم









علاقه مندی ها (Bookmarks)