sara_8611 خانم؛ به نظر من صحبت و بحث یا حتی فکر در این مورد دیگه کافیه؛ بهتره به روابط عشقولانه ی خودت و همسرت مشغول بشی و این تاپیک رو هم به نتیجه رسیده اعلام کنی.
دختر خوب ذهنت رو درگیر این شک و تردید بیمورد نکن. حالا که تمام فکر و ذکر همسر شما خوشبختی شماست؛ بهتره شما هم هم شاکر این مورد باشی و هم خودت رو بیشتر به همسرت نزدیک کنی و علاقیش رو بشناسی و کمکش کنی که احساس خوشبختی بیشتری کنه.
در ضمن هیچ وقت از این به بعد دنبال این نباش که حقیقتی رو توی گوشی یا فلش یا وسایل شخصی همسرت دنبالش بگردی؛ حقیقت قلبه توئه و باورهای قلبی درونت.
نه اصلا دوست ندارم تو گوشیشو نگاه کنم تا حالام اینکارو نکردم
ممنون سپردم به خدا ایشالا که چیزی نبوده ولی خب خودمم باید حواسمو بیشتر جمع کنم
علاقه مندی ها (Bookmarks)