خوب از نفرین کردنتون معلوم شد شما هم دوستش نداشتی , اون هنوز با شما نسبتی نداره و شما نمیتونید جلوی ابراز محبت اونو به دختری دیگه بگیرید و بگید بخاطر هوس دوستش داره , از کجا میدونید از روی هوس هست ؟ از اونجا که فکر میکنید باید شما رو دوست داشته باشه ؟ اون پسر هست و حقشه که دنبال همسر ایده آلش باشه و اگر شما رو دوست نداره یا کمتر از اون دختر دوست داره نباید که نفرینش کنید باید ببینید اون دختر چی از شما بیشتر داره ( از نظر اخلاقی ) که اون جذبش شده , یا فراموشش کنید , یا به دختر ایده آلش تبدیل بشید البته واقعا باید خودتون رو عوض کنید , در کل اینها نظر من بود و بستگی داره شما چه دیدی به این موضوع داشته باشید , موفق باشید .








علاقه مندی ها (Bookmarks)