سلام Delgir 89
نگرش خانواده ها در مورد نامزد متفاوته. بعضی ها نامزد یعنی کسی که عمه خاله دایی عمو فامیلهای نزدیکه دیگه میدونن. از فامیلهای پسر هم فامیلهای نزدیک می دونن. در این دوره یه صیغه محرمیت موقت خونده میشه. از نظر دینی پس صیغه هم بودن و برای هیچ کاری محدودیت نداشتن ولی از نظر قانونی برای داشتن حق و حقوق باید تو دفاتر رسمی ثبت بشه. مال اینا دیگه به این مرحله نرسیده. صیغه هم زمونش تموم شده 7 سال پیش رفته پی کارش.
به نظرم شما که اینقده حساسی. به صورت کلینه جزییات از خانم مورد نظر بپرسید. چه کسی بوده؟ دلایل آشنایی و جدایی رو بپرسید کلی ها. گیر ندین که دستش به دستت خورد نمی دونم موهاتو دیده دست دادی یا نه؟ خیلی کلی بپرسید. بعدا تلاش کنید اون آقا رو پیدا کنید و دلایل رو حداقل به صورت غیرمستقیم از خودش هم بشنوید. چون حق شماس که تحقیق کنید. در تحقیقات خیلی سخت گیری کنید. ظاهرا چون شما حساسین. ولی خوب اگه در نهایت جواب تون مثبت بود هیچ منتی سرخانمتون نخواهید داشت.








علاقه مندی ها (Bookmarks)