هر چی باشه الان فقط به سلامتی خودت و بچت فکر کن و اصلا اجازه نده دیگه بحت سقط کردن پیش بیاد و تلاش کن دوسش داشته باشین.دوتاتون.
فکرتو مثبت کن.شوهرت مطمئنا خوبیهای زیادی داره و خدا هم شما رو لایق دونسته که بهتون بچه داده.خوشحال باش از داشتن بچت و خدارو شکر کن.وقتی خودت برا خودت ارزش قائل نیستی خب معلومه شوهرتم به تو و بچت اهمیت نمیده.بذار اونم بتونه خوشحالیشو بروز بده .مطمئن باش خیلی خوشحاله و فقط بخاطر حرفای توئه که نشون نمیده.
مشکلات شما مشکلای خیلی بزرگی نیستن و اومدن بچه نقطه اشتراک تو و همسرتو زیاد میکنه.به جای این حرفا بهش بگو که دیگه داره بابا میشه .شاید کم کم استقلالشم بیشتر شد.








علاقه مندی ها (Bookmarks)