به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 32

Hybrid View

  1. #1
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    آقای محترم،

    1- بهتر هست که به مشاور خانواده مراجعه کنید. مشاور حضورری بهتر می تونه بهتون کمک کنه.
    پس اگر امکانش را دارید حتما این کار را بکنید.

    2- شما درست می گید و برای مهم ترین تصمیم زندگیتون با دلسوزی و حالا بهش فکر نکن و ... نمی شه اقدام کرد.
    ممکنه برای بعضی ها مهم نباشه که همسرشون چند رابطه قبلی یا به چه شکلی داشته
    اما برای شما مهم هست. بهتره به جای تلاش برای ندیدن و فراموش کردن، عاقلانه و بر اساس چیزی که براتون مهم هست تصمیم بگیرید.
    تفکر و تصوری که شما باهاش یک عمر بزرگ شدید با دو تا جمله من و دیگری تغییر نمی کنه.
    نخواستن و نه گفتن به اون دختر، اونقدر زندگیش را خراب نخواهد کرد. اما اگر شما هم نامزد کنید و بعد از یک مدت پشیمون بشید چرا!
    اگر بعد از ازدواج نتونید اونطور که باید بهش علاقمند بشید و دائم به اون موضوع فکر کنید زندگی هر دو نفرتون خراب می شه.

    3- از قبل بشینید فکر کنید و حتی برای خودتون بنویسید چه چیزهایی را می خواهید بدونید.
    وقتی کاملا مشخص شد با یک قرار قبلی با دختر خانم در این مورد صحبت کنید. اما این که هر روز زنگ بزنید و وسط حرفهاتون یه احوالی هم از اون موضوع بگیرید
    یا هر بار یه چیزی یادآوری کنید صحیح نیست.

    4- سوالاتی که به ذهن من رسید این بود که
    آیا با اطلاع خانواده های طرفین نامزد بودند یا با هم دوست بودند ( بعضی افراد این لغات را به جای هم بکار می برند )
    آیا صیغه محرمیت خونده بودند یا خیر
    آیا تماس جسمی داشتند یا خیر
    ایا تماس جنسی داشتند یا خیر ( در این موارد دقت کنید دونستن جزییاتش به شما کمک نمی کنه. اما کلیات را لازمه بدونید. مخصوصا که گفتید شرایط فرهنگیتون طوری هست که براتون مهمه )
    علت جداییشون چی بوده؟
    آیا اگر احتمالا شما بخواهید با اون آقا یا در مورد این مساله تحقیق کنید دختر خانم مشکلی ندارند؟
    چرا این خانم 7-8 سال بعد از اون موضوع ازدواج نکرده؟ فاصله زمانی زیادی هست. آیا از نظر روحی تاثیر بدی روش گذاشته بوده یا مساله خاصی بوده که این وقفه طولانی ایجاد شده؟

    موفق باشید

  2. 2 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    delgir89 (یکشنبه 10 شهریور 92), Pooh (دوشنبه 11 شهریور 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 آبان 94, 19:18
  2. پاسخ ها: 29
    آخرين نوشته: شنبه 17 خرداد 93, 01:49
  3. استفاده از سایت همسریابی برای آشنایی و ازدواج درست هست
    توسط شمیم بهار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: پنجشنبه 14 فروردین 93, 17:30
  4. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 شهریور 91, 23:34
  5. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 فروردین 90, 07:04

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:34 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.